Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij een geboren organisator die moeiteloos schakelt tussen klanten, sales en techniek? Wil je impact maken binnen een internationale onderneming en processen mee naar een hoger niveau tillen? Dan is deze functie als Senior Office Manager bij iets voor jou!
🔎 Jouw rol
Als Senior Office Manager ben jij de centrale spil tussen klanten, accountmanagers, technici en interne afdelingen. Jij beheert klantendossiers en contracten tot in de puntjes, anticipeert op noden en neemt initiatief om onze processen steeds efficiënter te maken.
Je verantwoordelijkheden:
-
Eerste aanspreekpunt voor klanten: je behandelt vragen of problemen snel, efficiënt en met de juiste prioriteit.
-
Nauw samenwerken met accountmanagers en technici om een vlotte en professionele service te garanderen.
-
Beheren en opvolgen van contracten en gemaakte afspraken.
-
Optimaliseren van administratieve processen om de efficiëntie van sales en service te verhogen.
-
Actief meedenken over verbeterkansen en het mee implementeren van nieuwe ideeën.
-
Intensief samenwerken met je collega Office Manager en rapporteren aan de Operations Directoy.
Qui cherchons-nous ?
-
Bachelor- of masterdiploma, of gelijkwaardig door ervaring.
-
Minstens 5 jaar ervaring in een ondersteunende of coördinerende functie.
-
Administratief sterk, nauwkeurig en in staat om overzicht te bewaren.
-
Klantgericht, communicatief en met een commerciële flair.
-
Uitstekende kennis van MS Office en andere digitale tools.
-
Vloeiend in Nederlands, met een goede kennis van het Engels.
Que proposons-nous ?
- Een gevarieerde functie binnen een internationale, stabiele onderneming die voortdurend groeit.
- Een werkomgeving waarin initiatief, efficiëntie en samenwerking centraal staan.
- Ruimte om je rol zelf vorm te geven en bij te dragen aan structurele verbeteringen.
- Een aantrekkelijk marktconform loon, aangevuld met extralegale voordelen.
Compétences liées à la fonction
- Concevoir les indicateurs de performance du service, analyser les résultats et mettre en place des ajustements
- Proposer des solutions en réponse aux réclamations de la clientèle ou transmettre le dossier au service contentieux, logistique, ...
- Renseigner les supports de suivi d'activité, réaliser le bilan annuel d'activité et proposer des axes d'évolution
- Elaborer ou participer à l'élaboration de la stratégie relation clientèle et déterminer les plans d'actions annuels et les objectifs du service
- Coordonner l'activité d'une équipe
- Elaborer ou faire évoluer les procédures qualité du service clientèle et en contrôler l'application
- Recueillir les remarques de la clientèle et les transmettre au service de production, marketing, recherche, développement, ...
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.