Enregistrer l'offre
Fonction
Heb jij zin in een leidinggevende functie? Kan jij een team leiden en de neuzen in dezelfde richting krijgen? Ben jij communicatief, ambitieus en goed met mensen? Wij zijn op zoek naar een Teamleader die samen met ons elke dag streeft naar het beste resultaat!
- Je bent verantwoordelijk voor 2 teams die samen zo’n 16 mensen tellen.
- In deze leidinggevende functie zorg je voor het goede verloop van de operationele zaken en ondersteun je jouw teams.
- Je maakt hun planningen, stuurt ze aan, helpt hen waar nodig en zorgt voor een goede sfeer met je onvermoeibaar enthousiasme.
- Je neemt deel aan verschillende overlegvormen en leidt teammeetings
- Je signaleert problemen bij het management en werkt naar de beste oplossing
- Je begeleidt de opstart van nieuwe klanten
- Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten en volgt de facturatie
Qui cherchons-nous ?
- Je hebt zeer brede administratieve skills
- Je spreekt vlot Nederlands, Frans en Engels
- Je bent een kei in communicatie en hebt commerciële feeling
- Je bent oplossingsgericht en hebt technisch inzicht
- Je bent heel vaardig met PC en kan snel nieuwe informaticasystemen aanleren
- Ervaring in gelijkaardige functie is een voordeel maar geen must
Je werkt tijdens de weekdagen maar niet van 9 to 5, ze bieden immers een 24/7 service en werken je teamleden met wisselende uren. We verwachten dus dat je jou flexibel kan inzetten.
Que proposons-nous ?
- Je komt terecht in een groeiende onderneming met een team van diverse collega’s die stuk voor stuk krakken zijn in hun vak
- Je krijgt de ruimte om jezelf te ontwikkelen en te groeien
- Je kan rekenen op een afwisselende, dynamische en uitdagende job
- Mooie verloning met extra voordelen (bedrijfswagen na een positieve evaluatie)
Compétences liées à la fonction
- Concevoir les indicateurs de performance du service, analyser les résultats et mettre en place des ajustements
- Proposer des solutions en réponse aux réclamations de la clientèle ou transmettre le dossier au service contentieux, logistique, ...
- Renseigner les supports de suivi d'activité, réaliser le bilan annuel d'activité et proposer des axes d'évolution
- Elaborer ou participer à l'élaboration de la stratégie relation clientèle et déterminer les plans d'actions annuels et les objectifs du service
- Coordonner l'activité d'une équipe
- Elaborer ou faire évoluer les procédures qualité du service clientèle et en contrôler l'application
- Recueillir les remarques de la clientèle et les transmettre au service de production, marketing, recherche, développement, ...
- Réaliser le suivi des clients grands comptes de la structure
- Mener les actions de gestion de ressources humaines (recrutement, formation, ...)
- Intervenir auprès d'une clientèle de : Entreprises
- Intervenir auprès d'une clientèle de : Grands comptes
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.