Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een internationale speler en officiële dealer van Volvo Trucks is Konvert op zoek naar een technisch receptionist voor de site in Gent.
Jouw functie:
• Je staat in voor het organiseren en coördineren van de herstellingen en het onderhoud van de voertuigen van klanten.
• Je staat ook in voor de opvolging van de onderhoudsschema’s van de klanten voertuigen.
• Je maak de werkorders op en communiceert deze naar de verantwoordelijke van de werkplaats en het magazijn. Nadien plan je deze orders in.
• Je zorgt ervoor dat de afspraken naar de klant toe nageleefd worden en informeert de klant over de vooruitgang van de herstelling en/of het onderhoud.
• Ook de controle en het inboeken van de gepresteerde uren van onze mekaniekers behoort tot jouw takenpakket.
• Je controleert de werkorders alvorens door te sturen naar facturatie.
• Je geeft informatie over de uitgevoerde werken bij afhaling voertuig door de klant
• Klachten en/of vragen handel je professioneel en commercieel af.
• Je denkt na over verbetervoorstellen en formuleert deze naar de directie.
• Rapporteren doe je aan de Vestigingsverantwoordelijke.
Qui cherchons-nous ?
• Je hebt een Bachelordiploma of bent gelijkwaardig door ervaring.
• Ervaring en/of sterke interesse in de automobielsector.
• Je bent gestructureerd, klantgericht en een flexibele teamplayer.
• Je hebt zin voor verantwoordelijkheid en je bent leergierig.
• Je bent organisatorisch sterk en hebt technisch en commercieel inzicht.
• Je kan vlot overweg met Pc.
Que proposons-nous ?
• Een zeer gevarieerde job in een dynamische organisatie met korte communicatiekanalen.
• Een uitdagende functie waar zin voor initiatief sterk gewaardeerd wordt.
• Een voltijdse job.
• Aantrekkelijke verloning aangevuld met extralegale voordelen:
- Groepsverzekering.
- Een bediendecontract.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.