Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een klant regio Brugge is Konvert op zoek naar een boekhouder/administratief medewerker.
Jouw taken (boekhouding):
- Registratie van dagelijkse boekhoudkundige transacties: inkopen, verkopen, betalingen, ontvangsten.
- Opvolging van handelsvorderingen en leveranciersschulden, inclusief aanmaningen voor een optimale inning.
- Maandelijkse bankreconciliaties.
- Bewaking van vaste activa, inclusief aankopen en afschrijvingen.
- Opstellen van belastingaangiften (BTW, ISOC, etc.).
- Maandelijkse en jaarlijkse afsluiting van rekeningen en opstellen van jaarrekeningen (balans, winst- en verliesrekening).
- Dagelijks kasbeheer, waaronder het bewaken van betalingen en kasstroomprognoses.
Jouw taken (administratie):
- Telefonie.
- Brieven en e-mails opstellen, versturen en opvolgen.
- Interne en externe correspondentie beheren.
- Archiveren en beheren van juridische en boekhoudkundige documenten (contracten, facturen, belastingdocumenten, enz.).
- Administratieve dossiers beheren.
- Opvolgen van het aflopen en verlengen van verzekeringscontracten en andere administratieve verplichtingen.
- Regelmatig rapporteren aan het senior management.
- Verbeteren van boekhoudkundige en administratieve processen in samenwerking met interne teams.
Qui cherchons-nous ?
- Opleiding in boekhouding of management.
- Tweetalig in Nederlands en Frans, Engels is een pluspunt.
- Ruime ervaring in boekhouding, bij voorkeur in een gelijkaardige omgeving.
- Bedrevenheid in boekhouding en kantoorautomatisering (boekhoudsoftware, Office suite).
- Autonomie, grondigheid en het vermogen om onder druk te werken.
- Goed kunnen omgaan met tijd en prioriteiten.
- Bekendheid met de Belgische fiscale en boekhoudkundige vereisten.
Que proposons-nous ?
- Vast contract (na positieve interimperiode).
- Voltijdse job.
- Daguren van maandag tot vrijdag.
- Mooie extralegale voordelen:
- Maaltijdcheques
- Ecocheques (250 euro per jaar)
- Jaarlijkse bonus van 80 euro bruto
- Jaarlijkse bonus van 4,18% van het maandsalaris
Compétences liées à la fonction
- Elaborer les documents commerciaux et réaliser les opérations liées au recouvrement avec le suivi des paiements, la relance des impayés
- Effectuer les recherches documentaires en lien avec l'activité de la structure ou du service et les transmettre ou les archiver
- Saisir et mettre en forme les documents, les transmettre et les classer
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Effectuer l'accueil téléphonique et la réception des clients et les renseigner ou les orienter
- Saisir les données de comptabilité générale et enregistrer les écritures comptables
- Effectuer le tri, la distribution, l'affranchissement, l'enregistrement du courrier et la gestion des messages électroniques
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.