Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Administratief bediende - boekhouding

Bruges

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor een bedrijf regio Brugge zoekt Konvert een administratief medewerker. Als derde collega aan het eiland ondersteun je verschillende afdelingen.

Jouw taken:

  • collega's ontlasten op administratief vlak
  • inboeken facturen
  • boekhouding
  • personeelsadministratie
  • in de winkelafdeling mensen te woord staan (op termijn, na inwerking)
  • behandelen van telefonie en mails

 

Je werkt in daguren binnen een 39u/week.

Qui cherchons-nous ?

  • Ervaring met administratief werk.
  • Je werkt met technische producten, dus enige technische achtergrond is een pluspunt - geen vereiste.
  • Je spreekt, leest en schrijft zeer goed Nederlands.
  • Je bent goed met cijfers en werkt zeer graag nauwkeurig. 

Que proposons-nous ?

  • Vast contract na positieve interimperiode.
  • Voltijdse job met bovenop jouw 20 wettelijke verlofdagen, 10 feestdagen ook nog 6 extra ADV verlofdagen.
  • Familiale werkomgeving en een hecht team.

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
  • Accueillir les personnes et identifier leur demande
  • Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
  • Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
  • Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969