Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een bedrijf regio Brugge zoekt Konvert een administratief medewerker. Als derde collega aan het eiland ondersteun je verschillende afdelingen.
Jouw taken:
- collega's ontlasten op administratief vlak
- inboeken facturen
- boekhouding
- personeelsadministratie
- in de winkelafdeling mensen te woord staan (op termijn, na inwerking)
- behandelen van telefonie en mails
Je werkt in daguren binnen een 39u/week.
Qui cherchons-nous ?
- Ervaring met administratief werk.
- Je werkt met technische producten, dus enige technische achtergrond is een pluspunt - geen vereiste.
- Je spreekt, leest en schrijft zeer goed Nederlands.
- Je bent goed met cijfers en werkt zeer graag nauwkeurig.
Que proposons-nous ?
- Vast contract na positieve interimperiode.
- Voltijdse job met bovenop jouw 20 wettelijke verlofdagen, 10 feestdagen ook nog 6 extra ADV verlofdagen.
- Familiale werkomgeving en een hecht team.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.