Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor structuur en organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Jouw Taken:
-
Je bent het eerste aanspreekpunt op kantoor voor medewerkers, klanten en bezoekers
-
Je biedt administratieve en organisatorische ondersteuning aan adviseurs & architecten:
-
Opmaak van offertes
-
Onderhoud van klanten- en leveranciersdatabase
-
Opvolging van facturatie
-
Projectaanmaak in het CRM-systeem
-
-
Je verwerkt brieven, verslagen en nota’s en beheert de agenda
Qui cherchons-nous ?
-
Bachelor Office Management of enkele jaren ervaring als administratief bediende of management assistant
-
Je bent nauwkeurig, gestructureerd en ordelijk
-
Je neemt initiatief en bent een administratieve duizendpoot
-
Je hebt organisatorisch talent en weet prioriteiten te stellen
-
Uitstekende kennis van MS Office (Word, Excel, PowerPoint, SharePoint, Office 365)
-
Je leert nieuwe software snel aan
-
Je bent sociaal, efficiënt en resultaatgericht
-
Perfecte kennis van het Nederlands, goede kennis Frans en/of Engels is een plus
Solliciteer nu of bel naar Konvert 057 20 99 91.
Que proposons-nous ?
-
Competitief loonpakket met maaltijdcheques van €8/dag, mobiliteitsvergoeding, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, 13e maand en flex income plan (bv. fietslease, smartphone, extra verlofdagen)
-
Interne en externe opleidingen, ruimte voor ondernemerschap en loopbaanontwikkeling
-
Stimulerende werkomgeving met vlakke hiërarchie, flexibele werkuren, thuiswerkopties, 20 vakantiedagen + 12 ADV
-
Topteam en sfeer: collega’s, evenementen, drinks, en dagelijks verse soep, frisdrank en fruit
Compétences liées à la fonction
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Archiver des documents de référence
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.