Konvert Interne

Enregistrer l'offre

HR/sales Support Officer regio Polders/Kust

Bruges

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Als HR/sales support officer ben je mee verantwoordelijk voor de optimalisering van de interne werking én het commerciële resultaat van de kantoren binnen jouw regio.

Dit betekent o.a. concreet :

  • Werken aan de verbetering van het commerciële proces, waarbij snelheid, efficiëntie, kwaliteit en opvolging van primordiaal belang zijn. Dit doe je door het geven van concrete tips, structuur, ondersteuning en bijsturing in de kantoren waar het nodig is.
  • Je staat in voor de begeleiding van de algemene veranderingsprocessen alsook de individuele begeleiding van ( nieuwe ) recruiters.
  • Je neemt het voortouw in kantoren zonder office manager en je helpt bij de opstart van nieuwe projecten.
  • Je stimuleert de onderlinge samenwerking tussen kantoren en de opvolging van de national accounts. Je rapporteert rechtstreeks aan de district manager en werkt vanuit verschillende vestigingen binnen uw regio.

Ook sta je in nauw contact met verschillende afdelingen, zoals opleiding, rekrutering...

Qui cherchons-nous ?

Als HR/sales Support Officer ben je een sterke persoonlijkheid met een ruime succesvolle commerciële ervaring in de uitzendsector. Je bent ondernemend, resultaatgericht en in staat een boodschap op een overtuigende manier over te brengen. Enthousiasme en flexibiliteit zijn voor jou vanzelfsprekend, op organisatorisch vlak ben je een voorbeeld : je kan snel situaties inschatten, het overzicht bewaren en structuur brengen waar nodig.

De kantoren die vallen binnen je werkgebied zijn: Brugge, Oostende, Veurne en Diksmuide

Je bent dan ook bereid om je vlot tussen deze kantoren te verplaatsen.

Que proposons-nous ?

Als HR/sales Support Officer heb je een gevarieerde interne functie met zeer diverse contacten en veel verantwoordelijkheid. Je krijgt de kans om jouw commerciële, organisatorische en leidinggevende capaciteiten verder te ontwikkelen. Je wordt hierin begeleid door oa een goede opleiding, geavanceerde tools en tal van ondersteunende diensten. Marktconforme verloning aangevuld met extra legale voordelen en een bonussysteem.

 

Compétences liées à la fonction

  • Organiser des actions de développement des compétences de l'équipe (formation, tutorat, compagnonnage, ...)
  • Coordonner l'activité de l'équipe et mener des actions de gestion des ressources humaines (recrutement, formation, ...)
  • Réaliser l'étude technique et commerciale de la demande du client (délai de fabrication, disponibilité des produits, coût, ...)
  • Développer un portefeuille de clients/prospects
  • Etablir les devis et transmettre les données sur les modalités techniques et commerciales (planning, prix, paiement, ...) aux clients, commerciaux terrain, ...
  • Négocier avec le client les modalités du contrat de vente
  • Suivre les éléments de paiement des commandes (règlement, facturation, ...) ou transmettre au service concerné (comptable, contentieux, ...)
  • Réceptionner les appels téléphoniques et renseigner les clients selon leur demande (suivi de commande, informations, ...)
  • Effectuer le suivi de la clientèle ou de fournisseurs et proposer des solutions en cas de dysfonctionnements (livraison, garantie, règlement, ...)
  • Intervenir auprès d'une clientèle de : Entreprises
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert NV VG.330/BU 00133-406-20121024 00133-405-20130116 W.INT.028