Transport et logistique

Enregistrer l'offre

Technisch commercieel bediende Benelux [OE onderdelen]

Tirlemont

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Ben jij een administratieve topper met een talent voor organisatie en communicatie? Wil je deel uitmaken van een dynamisch team in een groeiend internationaal bedrijf? Dan is deze functie perfect voor jou!

Je staat voor 70% van je tijd in voor het contact met klanten die telefonisch of per mail onderdelen willen bestellen. Op basis van de aanvragen ben je in staat om onderdelen op te zoeken en deze via het AS400 systeem in het logistieke, aankoop- en verkoopproces te verwerken. Achteraf sta je in voor de klant follow-up bij eventuele problemen of extra vragen.

  • Communicatie met de klant vóór, tijdens en na het order (eerste aanspreekpunt klant i.v.m. levertermijnen, orderstatus, claims, ...) voornamelijk in het Engels via telefoon en mail.
  • Aanspreekpunt andere interne afdelingen.
  • Contact met transportfirma’s: opvragen offertes en plannen transport
  • Ondersteuning aan buitendienst verkoop (internationaal)
  • Up-to-date houden sales database
  • Bezoek internationale beurzen (optioneel)  
  • Informatica
  • Kennis AS400 is een pluspunt
  • Office (Word, Excel, PowerPoint) Internet/ mail

Qui cherchons-nous ?

Jouw kwaliteiten:

  • Autotechnische kennis is zeker een MUST
  • Minimum bachelor denk- en werkniveau of gelijkwaardig door ervaring.
  • Gestructureerd, nauwkeurig en zowel zelfstandig als in team kunnen werken.
  • Klantvriendelijk en pro-actief ingesteld.
  • Administratieve duizendpoot met talent voor organisatie.
  • Communicatief vaardig in het Nederlands en Engels
  • Basiskennis Frans en Duits is een pluspunt
  • Interesse in de automotive is een pluspunt.

Que proposons-nous ?

Ons aanbod:

  • Voltijdse job in een groeiend bedrijf 
  • Vast contract na een geslaagde interimperiode
  • Maaltijdcheques bij vast contract
  • Fietsvergoeding
  • Je kan verder leren van de ervaren collega's die je mee op sleeptouw zullen nemen. Je gaat deel uitmaken van een team van ongeveer 6 mensen.

Compétences liées à la fonction

  • Définir ou participer à la définition de la stratégie logistique d'une structure et à sa déclinaison
  • Concevoir les outils de pilotage des services achats, approvisionnements, expéditions et des sites (plate-formes, entrepôts, ...)
  • Réaliser une étude de faisabilité d'un projet logistique d'organisation/réorganisation de site (magasin, entrepôt, plate-forme, ...) ou de service (approvisionnements, achats, transport, ...)
  • Organiser et synchroniser les activités logistiques selon les besoins du client et les contraintes du fournisseur
  • Organiser et mettre en place les modalités d'acheminement des produits et en contrôler la réalisation
  • Suivre la mise en place et la réalisation des plans d'action logistiques et contrôler la conformité d'application
  • Négocier un contrat
  • Déterminer les mesures correctives du circuit d'acheminement des produits en cas de dysfonctionnements
  • Organiser et coordonner le circuit des informations et instructions de fonctionnement de la structure
  • Elaborer et mettre en place les schémas d'organisation de l'activité logistique d'une structure (règles, modes opératoires, ...)
  • Définir et suivre le budget d'une structure
  • Coordonner l'activité d'une équipe ou diriger une structure
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969