Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een internationale speler op de logistieke markt, zijn we op zoek naar een Customer Service Medewerker.
Doelstelling:
Je maakt deel uit van het Customer Serviceteam welke dagelijks instaat voor een optimale service naar onze klant toe. Je bent het aanspreekpunt voor alle problemen die zich kunnen voordoen mbt de webshop/website. Jouw klant is de individuele persoon die specifieke vragen heeft het gebruik van de website, de artikelen die worden aangeboden, het specifieke maatwerk dat op de artikelen kan worden aangeboden, retourzendingen en alle andere problemen.
Het takenpakket:
• Je zorgt voor een klantvriendelijke approach naar de individuele klant
• Je zorgt voor een correcte en vlotte afhandeling van alle vragen en rijkt waardevolle oplossingen aan
• Je registreert in een tool de verschillende calls
• Waar nodig en mogelijk ga je zelf mee de oplossingen aanpakken en afwerken
• Confidentialiteit is zeer belangrijk
• Je volgt KPI’s op en stuurt bij waar nodig
Qui cherchons-nous ?
- Je kunt duidelijk en zelfzeker het gesprek met iedereen aangaan
- Goed overzicht kunnen behouden en oplossingsgericht denken
- Kennis van logistiek (transport, klachtenbeheer, stock,…) is een pluspunt
- Je kan zelfstandig werken, maar bent ook een teamplayer
- Je bent flexibel
- Je kunt goed overweg met Microsoft Office en andere tools
- Talenkennis : Nederlands en Frans
- Iemand die doorzettingsvermogen bezit en die betrokkenheid met het bedrijf toont
- Je wil in een ploegenstelsel werken van 8u-16u en van 10u-18u (wisselend karakter)
Que proposons-nous ?
- Een uitdagende functie binnen een dynamisch team.
- Een collegiale werkomgeving waar jouw inbreng wordt gewaardeerd.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.