Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij een administratieve duizendpoot die houdt van afwisseling, structuur brengt in chaos en meteen aan de slag wil?
Voor een klant actief in de bouwsector zoeken we een administratief medewerker ter ondersteuning van de operationele werking.
Jouw takenpakket:
Bestel- en voorraadbeheer
- Je plaatst bestellingen en volgt leveringen nauwgezet op
- Je werkt mee aan een correct voorraadbeheer in samenwerking met het magazijn
Algemene administratie
- Je verwerkt inkomende facturen en controleert de gegevens
- Je zorgt ervoor dat administratieve systemen en documenten up-to-date blijven
Interne communicatie
- Je communiceert vlot met leveranciers en collega’s
- Je zorgt voor een goede informatie-uitwisseling binnen het team
Qui cherchons-nous ?
Wie ben jij ?
- Je spreekt en schrijft vlot Nederlands
- Je bent gestructureerd, nauwkeurig en zelfstandig
- Je hebt een goede kennis van Excel en Word
- Je denkt proactief mee en hebt een hands-on mentaliteit
Que proposons-nous ?
- Aantrekkelijk salarispakket: Een competitief salaris, inclusief laptop, gsm, professionele software en extra voordelen.
- Flexibiliteit: Werken op afstand en flexibele uren zijn mogelijk, met een deel van de tijd op kantoor.
- Snelheid en efficiëntie: We werken in een dynamisch team waar snel schakelen en prioriteiten stellen essentieel zijn.
- Zelfstandigheid: Je krijgt de verantwoordelijkheid voor je taken en de ruimte om een echte impact te maken, met de nodige ondersteuning wanneer nodig.
- Unieke groeikansen: Door de vele interne mogelijkheden kun je zowel horizontaal als verticaal doorgroeien binnen verschillende functies.
- Leuke activiteiten: Regelmatige teambuildings, borrels en netwerkevenementen zorgen voor een goede balans tussen werk en plezier.
Compétences liées à la fonction
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.