Enregistrer l'offre
Fonction
Voor onze klant te Lommel zijn we op zoek naar een Medewerker inkoopfacturatie.
Als medewerker inkoopfacturatie ben je verantwoordelijk voor de correcte en tijdige verwerking van inkoopfacturen. Je zorgt ervoor dat facturen aansluiten op bestellingen en leveringen, controleert op juistheid en volledigheid, en draagt bij aan een correcte financiële administratie.
- Verwerken van inkomende inkoopfacturen in Navision
- Controleren van facturen op juistheid, volledigheid, BTW en conformiteit met inkooporders.
- Afstemmen met de leveranciers bij afwijkingen of onduidelijkheden.
- Verwerken van creditnota’s en retourfacturen.
- Archiveren van facturen.
- Assisteren bij maandafsluitingen en interne boekingen.
- Onderhouden van contacten met leveranciers over factuurvragen.
Qui cherchons-nous ?
Vaardigheden
- Nauwkeurig, analytisch en administratief sterk.
- Goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.
- Proactieve houding en goed kunnen samenwerken.
Competenties:
- Accuratesse
- Stressbestendigheid
- Probleemoplossend vermogen
Que proposons-nous ?
-
Een competitief loon
-
Volkswagen Caddy als bedrijfswagen
-
Maaltijdcheques
-
Fietsleasing mogelijk
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.