Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij een communicatieve topper die graag het verschil maakt aan de telefoon? Heb je een vlotte pen en spreek je meerdere talen? Dan ben jij misschien de nieuwe collega die wij zoeken! 🚀
💼 Wat ga je doen?
- Behandelen van inkomende oproepen van onze praktijken vlot en professioneel
- Beheren van online agenda’s 🗓️
- Dringende zaken correct doorverbinden
- Boodschappen noteren en doorgeven
- Klanten steeds vriendelijk én doortastend te woord staan
Qui cherchons-nous ?
- Je spreekt zeer goed Nederlands én vlot Frans en Engels 🌍
- Je schrijft foutloos in het Nederlands ✍️
- Je hebt een aangename telefoonstem en uitstekende communicatievaardigheden
- Je blijft steeds positief en klantgericht 😊
- Je bent flexibel inzetbaar (ma–vr tussen 7:30–20:00, af en toe za tussen 8–13u)
- Stressbestendig en zowel zelfstandig als in team sterk 💪
- Handig met de computer 💻
Que proposons-nous ?
Bij onze klant kom je terecht in een hecht team waarin jouw inzet écht telt. Je krijgt een afwisselende job, veel klantcontact en de kans om jouw talenkennis dagelijks te gebruiken.
Compétences liées à la fonction
- Orienter le client et transférer son appel vers l'interlocuteur approprié (technicien, commercial, chargé de clientèle, ...)
- Contacter les clients, les prospects et présenter les produits et les services de l'entreprise (nouveaux produits, ventes additionnelles, ...)
- Renseigner le support de suivi de l'appel sur informatique
- Se présenter au téléphone et vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur (numéro de client, adresse, ...)
- Présenter ou identifier l'objet de l'appel (commande, vente, information, réclamation, assistance, ...)
- Renseigner le client sur les caractéristiques des produits et le conseiller dans son choix
- Vérifier la disponibilité du produit, du service et saisir les données de la commande, de la réservation, ...
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.