Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Winkelverantwoordelijke Supermarkt

Genk

Temporaire option fixe - Temps Plein

Ouvrier

Fonction

Bjarne, Cindy en ik zoeken voor een gevestigde supermarkt in Genk een "winkelverantwoordelijke".

Als winkelverantwoordelijke moet je op een correcte maar gerechtvaardigde manier de winkel op orde houden.
Dit zowel voor alle personeelszaken als voor alle zaken omtrent de producten en randzaken van de winkel zelf.
Als winkelverantwoordelijke doe je dit met een lach op je gezicht en ben je een voorbeeld naar je personeel toe.

Je werkt van maandag tot zondag, met zaterdag als je vrije dag. Verder ben je 38 + uren beschikbaar. De uren zijn licht bespreekbaar, maar flexibiliteit is belangrijk als verantwoordelijke!
Geen 9-5 job dus, maar wel een uitdagende job met aantrekkelijke voordelen! 

 

Takenpakket:

 

  • Aansturen, coachen en motiveren van je team (10 tot 20 medewerkers)

  • Opstellen van werkplanningen en personeelsbezetting

  • Toezien op orde, netheid en correcte winkelpresentatie

  • Voorraadbeheer en bestellingen plaatsen bij leveranciers

  • Commerciële acties en promoties opvolgen en implementeren

  • Administratieve opvolging (urenregistratie, kassastaten, rapportages)

  • Meewerken op de winkelvloer waar nodig (hands-on mentaliteit)

 

Qui cherchons-nous ?

 

  • Leidinggeven geeft je energie, en je weet anderen op een positieve manier te motiveren

  • Je werkt klantgericht, nauwkeurig en draagt verantwoordelijkheid

  • Je hebt organisatorisch talent en kan snel schakelen bij onverwachte situaties

  • Weekendwerk (zaterdag en/of zondag) schrikt je niet af – je bent flexibel inzetbaar

 

Que proposons-nous ?

 

  • Een uitdagende en afwisselende job met veel verantwoordelijkheid

  • Aantrekkelijk loon aangevuld met extralegale voordelen

  • Reële doorgroeimogelijkheden binnen een stabiele organisatie

  • Interne opleiding en ondersteuning waar nodig

  • Een hecht team en een werkgever die inzet op werkplezier en betrokkenheid

 

Compétences liées à la fonction

  • Définir et suivre les objectifs de performance des achats, analyser les résultats et identifier des axes de progrès
  • Elaborer le cahier des charges type, contrat type, catalogue de référencement, ... et apporter un appui à l'équipe du service achat
  • Superviser la sélection des fournisseurs et attribuer les marchés
  • Mettre en place les modalités de suivi des fournisseurs pour proposer des axes d'évolution
  • Définir et suivre le budget d'une structure
  • Définir les orientations stratégiques (investissements, équipements, spécialisation, ...) d'une structure ou participer à leur définition
  • Elaborer ou faire évoluer les procédures de gestion des achats de l'entreprise
  • Coordonner l'activité d'un service et mener des actions de gestion de ressources humaines (recrutement, formation, ...)
  • Suivre et mettre à jour les informations professionnelles et réglementaires
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969