Transport et logistique

Enregistrer l'offre

Customer Service Medewerker

Opglabbeek

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

"Sta jij graag in contact met mensen en krijg je energie van het helpen van klanten? Dan ben jij misschien wel de versterking die wij zoeken!"

In de rol van Customer Service ben je het aanspreekpunt voor klanten en partners. Je bent communicatief sterk, denkt oplossingsgericht en voelt je thuis in telefonisch contact.
Proactieve communicatie zit in je natuur en opvolging is voor jou vanzelfsprekend.

 

Verantwoordelijkheden

  • Boeken van transporten in diverse systemen;

  • Zendingen opvolgen en tijdig informeren van klanten;

  • Proactieve communicatie naar klanten toe;

  • Intensief contact onderhouden met klanten, partners en interne afdelingen zoals planning en sales;

  • Teamgericht werken en collega’s ondersteunen waar nodig;

  • Zelfstandig taken afronden zonder begeleiding.

Qui cherchons-nous ?

 

  • Ervaring in een vergelijkbare functie;

  • Kennis van de transport- en logistieke sector;

  • Klantvriendelijkheid is voor jou vanzelfsprekend;

  • Je neemt initiatief, bent georganiseerd en werkt nauwkeurig;

  • Je kunt goed omgaan met een dynamische werkomgeving en weet prioriteiten te stellen;

  • Ervaring met systemen zoals Navision of Transics is een pluspunt;

  • Sterke communicatieve vaardigheden in Nederlands, Engels en Duits. Frans is een extra troef.

 

Que proposons-nous ?

 

  • Een uitdagende job in een groeiende en professionele organisatie binnen de transport- en logistieke sector;

  • Een competitief loonpakket;

  • Werken in een hecht team met focus op innovatie en klantgerichtheid.

 

Compétences liées à la fonction

  • Concevoir les indicateurs de performance du service, analyser les résultats et mettre en place des ajustements
  • Proposer des solutions en réponse aux réclamations de la clientèle ou transmettre le dossier au service contentieux, logistique, ...
  • Renseigner les supports de suivi d'activité, réaliser le bilan annuel d'activité et proposer des axes d'évolution
  • Elaborer ou participer à l'élaboration de la stratégie relation clientèle et déterminer les plans d'actions annuels et les objectifs du service
  • Coordonner l'activité d'une équipe
  • Elaborer ou faire évoluer les procédures qualité du service clientèle et en contrôler l'application
  • Recueillir les remarques de la clientèle et les transmettre au service de production, marketing, recherche, développement, ...
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969