Enregistrer l'offre
Fonction
Voor onze klant in Wemmel zijn wij op zoek naar een Customer support service medewerker. Hou van je van een afwisselende job in administratie en klantencontact? Aarzel dan niet en solliciteer snel!
Jouw functie
- Opvolgen van bestaande service of onderhoudscontracten (toevoegen en schrappen van apparatuur)
- Offertes voor de verlenging van bestaande onderhoudscontracten en de facturatie ervan
- Voorstel van nieuwe contracten
- Voorbereidingen van aanbestedingen
- Opstellen van onderhoudsplannen
- Follow-up van diverse administratieve taken
- Je rapporteert aan de Office Manager
Qui cherchons-nous ?
-Je beschikt over een bachelordiploma of je kan terugblikken op enkele jaren relevante werkervaring in een soortgelijke werkomgeving
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans en hebt een basiskennis Engels
- Je bent vertrouwd met moderne IT-tools en hebt een goede kennis van Excel. Kennis van SAP of andere ERP-software is een pluspunt
- Je hecht belang aan professionele nauwkeurigheid en kunt prioriteiten stellen
- Je woont binnen een straal van 35 km van Wemmel
Que proposons-nous ?
Wij bieden
- Na een geslaagde interimperiode ontvang je een contract van onbepaalde duur (39u/week met 6 ADV dagen)
- Een aantrekkelijk salaris aangevuld met een groeps- en hospitalisatieverzekering (bij vaste indienstname)
- Ecocheques
- Bij het behalen van de vooropgestelde resultaten deelname in een niet recurrente bonus
- Een draagbare pc
- Na 12 maanden is er de mogelijkheid om a) te kiezen voor een telewerksysteem van max. 2 dagen per week b) een fiets (gewone fiets, e-bike, speedbike) te lease
- De mogelijkheid om bij te leren en je takenpakket gradueel uit te breiden
- Een grote mate van zelfstandigheid en zelfsturing
- Een informele en open werksfeer in een team met gedreven collega's
- Stevige lokale KMO-structuur binnen een internationale gevestigde organisatie
Compétences liées à la fonction
- Réaliser l'étude technique et commerciale de la demande du client (délai de fabrication, disponibilité des produits, coût, ...)
- Etablir les devis et transmettre les données sur les modalités techniques et commerciales (planning, prix, paiement, ...) aux clients, commerciaux terrain, ...
- Enregistrer la commande, vérifier les conditions de réalisation (délais de livraison, mode de conditionnement, ...) et en informer le client ou le commercial
- Suivre les éléments de paiement des commandes (règlement, facturation, ...) ou transmettre au service concerné (comptable, contentieux, ...)
- Réceptionner les appels téléphoniques et renseigner les clients selon leur demande (suivi de commande, informations, ...)
- Effectuer le suivi de la clientèle ou de fournisseurs et proposer des solutions en cas de dysfonctionnements (livraison, garantie, règlement, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.