Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Bediende dienst naverkoop

Asse

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor een gekende garage in Asse zijn we opzoek naar een medewerker dienst naverkoop.

Als persoonlijke adviseur van onze klant begeleid je hen doorheen het volledige naverkoopproces. Jouw takenpakket omvat onder andere:

  • Afstemming met de klant: Plannen van afspraken op basis van klantverwachtingen en beschikbaarheid.
  • Planning en organisatie: Stel werkplanning op rekening houdend met uitvoeringstijd, werkplaatscapaciteit en onderdelen.
  • Gastvrij ontvangst: Klanten enthousiast en professioneel ontvangen, vragen beantwoorden en juiste diagnose stellen.
  • Communicatie en transparantie: Werkzaamheden en kosten uitleggen, en bij akkoord vragen voor uitvoering. Klant op de hoogte houden tijdens onderhoud.
  • Coördinatie en opvolging: Voortgang monitoren met werkplaats- en magazijnverantwoordelijken.
  • Administratieve nauwkeurigheid: Zorgvuldig verwerken van administratie en facturen.
  • Teruggave van voertuigen: Factuur duidelijk bespreken bij teruggave.
  • Beheer vervangwagenpark: Efficiënte planning van vervangwagens, zorgen voor schoon en veilig voertuig.
  • Klachtenbehandeling: Problemen oplossen in samenwerking met werkplaats- en naverkoopverantwoordelijken.

Qui cherchons-nous ?

  • Je hebt een passie voor klantgerichtheid, auto’s en innovatie.
  • Je maakt indruk, bouwt vertrouwen op en overtreft verwachtingen.
  • Met ervaring in de autosector en technische affiniteit ben je gestructureerd in administratie.
  • Je streeft naar klanttevredenheid, duurzame relaties en geeft professioneel advies, terwijl je het team versterkt.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans.
 
 
 
 

Que proposons-nous ?

  • Een fulltime uitdaging binnen een dynamische organisatie met een ijzersterke reputatie.
  • Een aantrekkelijk salarispakket, inclusief boeiende voordelen en uitgebreide opleidingsmogelijkheden om je talenten verder te ontwikkelen.
  • Samenwerken met een gepassioneerd, professioneel en enthousiast team dat altijd voor elkaar klaarstaat. 

Compétences liées à la fonction

  • Réaliser l'étude technique et commerciale de la demande du client (délai de fabrication, disponibilité des produits, coût, ...)
  • Etablir les devis et transmettre les données sur les modalités techniques et commerciales (planning, prix, paiement, ...) aux clients, commerciaux terrain, ...
  • Enregistrer la commande, vérifier les conditions de réalisation (délais de livraison, mode de conditionnement, ...) et en informer le client ou le commercial
  • Suivre les éléments de paiement des commandes (règlement, facturation, ...) ou transmettre au service concerné (comptable, contentieux, ...)
  • Réceptionner les appels téléphoniques et renseigner les clients selon leur demande (suivi de commande, informations, ...)
  • Effectuer le suivi de la clientèle ou de fournisseurs et proposer des solutions en cas de dysfonctionnements (livraison, garantie, règlement, ...)
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969