Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij nauwkeurig, communicatief en hou je van afwisseling? Als Administratief Bediende Customer Support ben jij het aanspreekpunt voor interne teams en klanten. Je zorgt ervoor dat alle gegevens rond zendingen correct verwerkt worden en ondersteunt bij vragen en afwijkingen. Dankzij jouw oog voor detail en klantgerichte aanpak draag je bij aan een vlotte werking van onze transportafdeling.
Wat ga je doen?
- Controleren van gegevens en kwaliteit van afhalingen en leveringen.
- Corrigeren van fouten in het systeem en zorgen voor een correcte afsluiting van ritten.
- Rapporteren van afwijkingen en meedenken over verbeteringen.
- Beantwoorden van vragen van Customer Service en dispatching, zowel telefonisch als via mail.
- Opzoekingen doen voor claims en verwerken van verzoeken.
- Registreren van pakketgegevens en uitvoeren van data-entry.
- Ondersteuning bieden aan het loket indien nodig.
Qui cherchons-nous ?
- Minstens 1 jaar administratieve ervaring, bij voorkeur in een customer service omgeving.
- Tweetalig Nederlands en Frans.
- Goede kennis van MS Office en vlotte computervaardigheden.
- Je werkt nauwkeurig, bent proactief en kan goed samenwerken.
Que proposons-nous ?
- Afwisselende shift: 6u-13u36 én 10u - 18u06. Dit van maandag tot en met vrijdag!
- Een afwisselende administratieve functie met veel verantwoordelijkheden
- Doorgroeimogleijkheden op termijn
- Werken binnen een stabiel en collegiaal team
- Ruimte voor eigen initiatief en duidelijke procedures
- Een marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen
- Locatie: regio Vilvoorde
Compétences liées à la fonction
- Orienter le client et transférer son appel vers l'interlocuteur approprié (technicien, commercial, chargé de clientèle, ...)
- Contacter les clients, les prospects et présenter les produits et les services de l'entreprise (nouveaux produits, ventes additionnelles, ...)
- Renseigner le support de suivi de l'appel sur informatique
- Se présenter au téléphone et vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur (numéro de client, adresse, ...)
- Présenter ou identifier l'objet de l'appel (commande, vente, information, réclamation, assistance, ...)
- Renseigner le client sur les caractéristiques des produits et le conseiller dans son choix
- Vérifier la disponibilité du produit, du service et saisir les données de la commande, de la réservation, ...
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.