Transport et logistique

Enregistrer l'offre

Client service transport

Vilvorde

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Heb jij minstens 2 jaar ervaring als customer service? En ben je administratief sterk en tweetalig (NL/FR)? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als customer service medewerker ben jij de spil tussen onze chauffeurs, klanten en transportpartners. Je werkt op basis van een bestaande planning en zorgt ervoor dat alles administratief en operationeel vlot verloopt.

Jouw taken:

  • Coördineren van afhalingen binnen de regio Antwerpen, Brussel en Vlaams-Brabant
  • Dagelijks contact met chauffeurs, klanten en partners
  • Telefonisch en schriftelijk te woord staan van klanten in het Nederlands en Frans
  • Zorgen voor correcte registratie en rapportering van interventies
  • Algemene administratieve ondersteuning van het logistieke team

Is deze functie helemaal iets voor jou? Bezorg ons dan zeker jouw CV en wij nemen met jou contact op. 

Qui cherchons-nous ?

  • Minstens 2 jaar ervaring in de transportsector OF customer service? 
  • Op zoek naar een vaste tewerkstelling
  • Sterke administratieve vaardigheden, oog voor detail
  • Je bent vlot tweetalig: Nederlands en Frans
  • Kennis van het Belgische (nationaal) wegennet
  • Klantvriendelijk, communicatief en stressbestendig

Que proposons-nous ?

  • Vaste vroege shift 6u-13u36 van maandag tot en met vrijdag!
  • Een afwisselende administratieve functie met veel verantwoordelijkheden
  • Doorgroeimogleijkheden op termijn
  • Werken binnen een stabiel en collegiaal team
  • Ruimte voor eigen initiatief en duidelijke procedures
  • Een marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen
  • Locatie: regio Vilvoorde

Compétences liées à la fonction

  • Orienter le client et transférer son appel vers l'interlocuteur approprié (technicien, commercial, chargé de clientèle, ...)
  • Contacter les clients, les prospects et présenter les produits et les services de l'entreprise (nouveaux produits, ventes additionnelles, ...)
  • Renseigner le support de suivi de l'appel sur informatique
  • Se présenter au téléphone et vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur (numéro de client, adresse, ...)
  • Présenter ou identifier l'objet de l'appel (commande, vente, information, réclamation, assistance, ...)
  • Renseigner le client sur les caractéristiques des produits et le conseiller dans son choix
  • Vérifier la disponibilité du produit, du service et saisir les données de la commande, de la réservation, ...
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969