Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij een geboren gastheer/gastvrouw met een talent voor organisatie en verkoop?
Als administratieve showroom assistent ben jij het gezicht van onze showroom en zorg je ervoor dat elke bezoeker zich welkom voelt. Met jouw enthousiasme en expertise weet je klanten te inspireren en te begeleiden in hun aankoopproces.
Wat ga je doen?
- Ons salesteam plant jouw afspraken in, zodat jij na een succesvolle verkoop de schakel bent die klanten met zorg begeleidt bij de administratieve opvolging.
- Bestellingen en administratie zorgvuldig afhandelen.
- Samenwerken met het verkoop- en marketingteam om doelen te behalen.
- Productkennis opdoen en delen met klanten én collega’s.
- De showroom aantrekkelijk en up-to-date houden.
Qui cherchons-nous ?
- Zeer goede kennis van het Nederlands en het Frans is een vereiste.
- Communicatief sterk en een eerste administratieve ervaring zijn een pluspunt.
- Je bent klantgericht en hebt commerciële flair.
- Ervaring in een showroom of verkoop is een troef maar geen must!
- Je bent proactief, georganiseerd en stressbestendig.
Que proposons-nous ?
- Daguren tussen 8u30 en 17u. Een uitdagende functie in een dynamische werkomgeving.
- Een aantrekkelijk salaris met extra voordelen.
- Trainingen om jouw productkennis en vaardigheden te verdiepen.
- Ruimte voor eigen inbreng en doorgroeimogelijkheden.
Compétences liées à la fonction
- Accueillir le client, identifier ses besoins et le conseiller sur les produits et services
- Négocier les prix, les tarifs avec le client et définir les modalités de paiement selon les quantités vendues
- Suivre l'état des stocks et établir la commande en gros de produits
- Présenter les coûts, délais de livraison au client et organiser le transport des marchandises
- Développer un portefeuille de clients/prospects
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.