Enregistrer l'offre
Fonction
Als Administratief Medewerker werk je nauw samen met de HR Manager, je staat ook onze General Manager bij met administratieve en organisatorische taken.
Je staat in voor volgende taken:
-
Administratieve opvolging van personeelsdossiers
-
Controle en opvolging van tijdsregistraties
-
Ingeven en beheren van verzekeringen en personeelsgegevens
-
Opvolging van afwezigheden, documenten en attesten
-
Assisteren van de General Manager bij administratieve en organisatorische taken
Qui cherchons-nous ?
-
Je hebt een eerste ervaring in administratie, HR of hospitality
-
Je bent nauwkeurig, uiterst discreet en weet van aanpakken
-
Je werkt graag in een dynamische omgeving en houdt van variatie
-
Je hebt een positieve, flexibele en collegiale ingesteldheid
Que proposons-nous ?
-
Een voltijds contract van onbepaalde duur
-
Maaltijdcheques na 1 maand vast in dienst
-
Laptop
-
Eco-cheques
-
Eindejaarspremie
-
Hospitalisatie- en tandverzekering
-
Werken met flexibele uren waardoor er een mooie balans is in work-life
Compétences liées à la fonction
- Accueillir les nouveaux salariés et favoriser leur intégration dans la structure
- Suivre et mettre à jour les dossiers individuels des salariés et réaliser les déclarations réglementaires
- Elaborer et actualiser les supports de suivi et de gestion des ressources humaines (tableaux de bord sociaux, grilles de salaires, plannings des congés, ...)
- Renseigner le personnel sur la législation sociale et les spécificités de la structure
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.