Consultance

Enregistrer l'offre

Customer Support medewerker

Malines

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

15,00

Fonction

Voor een energieleverancier in de omgeving van Mechelen zijn we op zoek naar een Customer support medewerker.

Je takenpakket zal voornamelijk bestaan uit het volgende :

  • Je verstrekt telefonische inlichtingen aan de klanten over hun dossiers, behandelt hun vragen en eventuele klachten.
  • Je voert administratieve opdrachten uit en volgt het beheer van het klantendossier van a tot z op.
  • Je communiceert duidelijk naar de klant toe via mail of per telefoon.
  • De klant staat steeds centraal en je besteedt veel aandacht om de klant persoonlijk te benaderen.

Qui cherchons-nous ?

Wat zoekt onze klant?

  • Je hebt het vermogen om snel te schakelen tussen de verschillende communicatiekanalen: zowel per telefoon als mail.
  • Je hebt een pro-actieve houding en je bent punctueel.
  • Enige ervaring in een klantendienstfunctie is wel een vereiste.
  • Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands en je spreekt goed Frans.

Que proposons-nous ?

  • Bij onze klant maak je deel uit van een team met energieke mensen, dat zich samen inzet voor het succes van het bedrijf. Deze dynamiek is voelbaar op de werkvloer en er hangt een leuke werksfeer.
  • Optie vast contract na geslaagde interim periode.
  • Mooie verloning aangevuld met maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag.
  • Reële doorgroeimogelijkheden.
  • Je input en eventuele eventuele ideeën omtrent procesverbeteringen zijn altijd welkom.

Compétences liées à la fonction

  • Orienter le client et transférer son appel vers l'interlocuteur approprié (technicien, commercial, chargé de clientèle, ...)
  • Contacter les clients, les prospects et présenter les produits et les services de l'entreprise (nouveaux produits, ventes additionnelles, ...)
  • Renseigner le support de suivi de l'appel sur informatique
  • Suivre et analyser les données d'activité du service ou de la structure et proposer des axes d'évolution
  • Réaliser le suivi d'une commande
  • Présenter des produits et services
  • Se présenter au téléphone et vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur (numéro de client, adresse, ...)
  • Renseigner le client sur les caractéristiques des produits et le conseiller dans son choix
  • Vérifier la disponibilité du produit, du service et saisir les données de la commande, de la réservation, ...
  • Définir des objectifs commerciaux (vente, volume, chiffre d'affaires, satisfaction clientèle, ...)
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969