Enregistrer l'offre
Fonction
Wij zijn opzoek naar een Customer Succes Medewerker voor onze klant gespecialiseerd in e-fullfilment diensten voor webshops.
Als Customer Succes Medewerker ben jij het aanspreekpunt voor eigenaars van enkele grote webwinkels die hun logistiek aan ons hebben uitbesteed. Je komt terecht in een team van enkele collega’s en werkt heel nauw samen met elkaar. Je lost er niet alleen logistieke vragen op maar doet ook regelmatig verzendprojecten, organiseert stockchecks, woont meetings met de klant bij, enz. Jij bent werkelijk de logistieke oren, ogen en handen van deze webwinkels. Door dat je werkt voor webshops van heel uiteenlopende branches biedt deze job veel variatie. De hele dag stil zitten achter je computer is er zeker niet bij, regelmatig duik je met een logistieke queeste het warehouse in.
Binnen deze vacature ben je specifiek verantwoordelijk voor de volgende zaken:
- Je volgt samen met je collega’s alle contactaanvragen die binnenkomen via onze website en netwerk. Wij werken hiervoor met een modern online ticketing tool. LET OP! Je staat bij ons nooit in contact met eindklanten maar met de webshop eigenaars. De te leveren ondersteuning is dus B2B en niet B2C.
- Je helpt webshop eigenaars met hun vragen rond ons platform en hun zendingen via meetings, telefoon, mail en chat.
- Je volgt inkomende en uitgaande leveringen voor onze webshops op.
- Complexere support tickets nauwgezet opvolgen en zo nodig delegeren naar de juiste collega’s.
- Je staat in direct contact met ons magazijn en onze carriers (Bpost, Postnl, DHL, DPD…) en volgt dossiers op.
- Je krijgt een portfolio van webwinkels toebedeeld waarvoor jij het eerste contactpunt wordt.
- Af en toe na de uren eens mee een pintje gaan drinken met de collega’s.
Qui cherchons-nous ?
- Opleiding van weinig belang, wij vinden de mate van jouw interesse en ervaringen in e-commerce belangrijker.
- Je bent een zelfstarter, plantrekker en hebt geen angst om te werken in een dynamische omgeving.
- Je bent creatief en hebt goede organisatie- en communicatie skills.
- Je wil tot het uiterste gaan om onze klanten te helpen met hun vragen of problemen.
- Mondelinge kennis van Nederlands, Engels en Frans is een must.
- Enige ervaring in een administratieve of klant ondersteunende job is een pluspunt
Que proposons-nous ?
- Een vaste job in een leuke dynamische werkomgeving in één van de snelst groeiende economische markten ter wereld nl. de e-commerce.
- Af en toe ’s morgens koffiekoeken en/of een “beer-o-clock” na de werkuren.
- Een competitief salaris in sync met je ervaring. Maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, enz. zijn mogelijk.
Compétences liées à la fonction
- Orienter le client et transférer son appel vers l'interlocuteur approprié (technicien, commercial, chargé de clientèle, ...)
- Contacter les clients, les prospects et présenter les produits et les services de l'entreprise (nouveaux produits, ventes additionnelles, ...)
- Renseigner le support de suivi de l'appel sur informatique
- Suivre et analyser les données d'activité du service ou de la structure et proposer des axes d'évolution
- Former des employés aux techniques du métier
- Coordonner l'activité d'une équipe
- Recruter du personnel et le former aux procédures de l'établissement
- Se présenter au téléphone et vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur (numéro de client, adresse, ...)
- Suivre et organiser le développement des compétences du personnel (formation continue, entretien annuel, ...)
- Présenter ou identifier l'objet de l'appel (commande, vente, information, réclamation, assistance, ...)
- Suivre et vérifier les éléments d'activité et de gestion administrative du personnel
- Renseigner le client sur les caractéristiques des produits et le conseiller dans son choix
- Vérifier la disponibilité du produit, du service et saisir les données de la commande, de la réservation, ...
- Définir des objectifs commerciaux (vente, volume, chiffre d'affaires, satisfaction clientèle, ...)
- Contrôler la qualité du discours ou de l'argumentaire de télévendeurs, téléopérateurs et identifier des améliorations (formation, tutorat, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.