Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een klant in Bornem is Konvert Boom op zoek naar een Service advisor. Onze klant met vestigingen te Bornem, Mechelen en Dendermonde verkoopt, herstelt en verhuurt bedrijfsvoertuigen van de merken DAF en Fiat Professional. Met meer dan 75 medewerkers over de verschillende vestigingen en afdelingen verzorgen zij diverse deelgebieden in deze regio’s. Zij streven er samen met al de medewerkers naar om hun klanten het hoogste service-level te garanderen.
Jouw takenpakket:
- Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten (zowel aan de balie als telefonisch) die vragen om een onderhoud of herstelling uit te voeren bij hun bedrijfsvoertuig
- Jij gaat het probleem en/of de behoefte van de klanten na en beantwoordt hun technische vragen
- Je plant een onderhoud en/of herstelling in in de agenda van de werkplaats
- Je houdt de klanten op de hoogte van de stand van zaken
- Je zorgt voor een correcte facturatie van de uitgevoerde werken
- Jij informeert de klanten over de uitgevoerde werken en de bijhorende factuur
Qui cherchons-nous ?
- Je hebt een auto-technische opleiding gevolgd of ervaring opgedaan in een soortgelijke functie
- Je hebt voldoende technische kennis om een voorlopige diagnose te stellen of om de duur van een onderhoud in te schatten
- Je bent stressbestendig
- Je kan professioneel en klantgericht omgaan met eventuele klachten
- Je beschikt over een goede kennis van Word, Excel en Outlook
- Je bent bereid om 1 op 2 zaterdagen (een halve dag) te werken
Que proposons-nous ?
- Voltijdse tewerkstelling van 39u/week met 6 ADV dagen op jaarbasis
- Een aantrekkelijk loon afhankelijk van kennis en ervaring
- Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques van €8, hospitalisatieverzekering en groepsverzekering
Compétences liées à la fonction
- Concevoir les indicateurs de performance du service, analyser les résultats et mettre en place des ajustements
- Proposer des solutions en réponse aux réclamations de la clientèle ou transmettre le dossier au service contentieux, logistique, ...
- Renseigner les supports de suivi d'activité, réaliser le bilan annuel d'activité et proposer des axes d'évolution
- Elaborer ou participer à l'élaboration de la stratégie relation clientèle et déterminer les plans d'actions annuels et les objectifs du service
- Coordonner l'activité d'une équipe
- Elaborer ou faire évoluer les procédures qualité du service clientèle et en contrôler l'application
- Recueillir les remarques de la clientèle et les transmettre au service de production, marketing, recherche, développement, ...
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.