Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Tijdelijk Management Assistant

Zemst

Temporaire - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor onze klant, een gekende retailketen in de regio van Zemst, is Konvert op zoek naar een Management Assistant. 

Als Management Assistant ben je de rechterhand en vertrouwenspersoon van de Manager Logistiek. Als belangrijke steunpillaar bied je mee ondersteuning voor de volledige logistieke omgeving. 

Je staat in voor een verscheidenheid aan taken:

  • Voorbereiden van communicatie
  • Het analyseren van documentatie en cijfers en het opstellen van rapporten en verslagen
  • Je verzorgt de allround administratie en zorgt voor structuur en efficiëntie en je bewaakt deadlines
  • Je kijkt nauwkeurig facturen na
  • Je zet vergaderingen op en zorgt dat alle praktische elementen hiervoor in de orde zijn
  • Je maakt aantrekkelijke en overzichtelijke presentaties in PowerPoint
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel interne als externe stakeholders

Herken jij je helemaal in dit profiel? Twijfel niet langer en solliciteer vandaag nog

Qui cherchons-nous ?

  • Je communiceert vlot in het Nederlands en je kan je uitdrukken in het Frans en Engels
  • Je behaalde een Bachelorsdiploma of hebt ervaring binnen allround administratieve functie
  • Ervaring in een retail- of FMCG omgeving is een grote troef
  • Je bent communicatief, leergierig en houdt van een dynamische werkomgeving
  • Je werkt zelfstandig, proactief, servicegericht en je bent sterk in time management
  • Je gaat analytisch en oplossingsgericht te werk. Hierbij toon je een pragmatische aanpak
  • Je bent communicatief sterk en je durft je waar nodig assertief op te stellen
  • Je hebt aan 2 woorden genoeg om te begrijpen wat er verwacht wordt en je kan snel schakelen
  • Je kan vlot werken met MS Office pakket en hebt bij voorkeur ook ervaring met SAP Retail

Que proposons-nous ?

  • Eerlijke verloning
  • Aangename werkomgeving
  • Een tijdelijke, voltijdse job met ruime verantwoordelijkheid

Compétences liées à la fonction

  • Concevoir et rédiger des courriers, rapports, notes, ...
  • Traiter et transmettre les décisions, les notes de service, les contrats en interne et en externe
  • Organiser les déplacements du responsable ou de membres de l'équipe
  • Préparer et organiser les réunions (convocations, préparation des dossiers, réservation de salles, ...)
  • Effectuer la frappe de documents, le traitement du courrier et la gestion des messages électroniques
  • Instruire et suivre des dossiers professionnels (constitution, synthèse, mise à jour de fichier, ...)
  • Concevoir des outils de suivi d'activité de la structure, des tableaux de bord et les mettre à jour
  • Actualiser les informations professionnelles et réglementaires et procéder à l'archivage, au classement des documents
  • Organiser les rendez vous, le planning d'un responsable, d'un collaborateur et filtrer les appels et les accueils physiques
  • Intervenir dans un domaine : Immobilier commercial (magasins, enseignes, ...)
  • Développer et animer un réseau d'apporteurs d'affaires (agents immobiliers, notaires, promoteurs, constructeurs, ...)
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969