Enregistrer l'offre
Fonction
Ben je klantgericht en behulpzaam? Spreek je Nederlands en ben jij vlot aan de telefoon? Dan ben jij de persoon die we zoeken!
Voor een klant in regio Aalst zijn we op zoek naar een callcentermedewerker voor het behandelen van inkomende oproepen.
Jouw takenpakket:
- Je beantwoordt inkomende oproepen en helpt klanten met hun vragen.
- Je verwerkt bestellingen, geeft informatie over producten en diensten.
- Je zorgt voor een correcte administratieve opvolging.
- Je denkt mee over oplossingen en zorgt voor een positieve klantbeleving.
Qui cherchons-nous ?
- Je spreekt en schrijft vlot Nederlands.
- Je bent administratief sterk en hebt organisatorische skills.
- Je bent communicatief en klantgericht.
Que proposons-nous ?
- Een verloning gebaseerd op jouw ervaring.
- Een voltijdse functie in daguren van maandag - vrijdag.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques
- Vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur
- Etudier une demande client
- Transposer un texte, des propos selon un mode de traduction ou d'interprétariat simultané
- Traiter des questions helpdesk
- Assurer un service après-vente
- Enregistrer les données d'une commande
- Gèrer les tickets dans un système de helpdesk
- Consigner des données
- Traiter les réclamations
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.