Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Coördinator Administratie & Planning

Erembodegem

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

 

Jouw taken en verantwoordelijkheden

  • Beheer van administratie en documentatie binnen de technische sector.
  • Coördineren van afspraken en zorgen voor een nauwkeurige planning.
  • Ondersteunen van het team bij operationele taken.
  • Fungeren als aanspreekpunt voor interne en externe stakeholders.
  • Zorgdragen voor een correcte en tijdige opvolging van dossiers.
  • Organiseren van vergaderingen en voorbereiden van vergaderstukken.
  • Rapporteren aan de verantwoordelijke en ondersteunen bij ad-hoc projecten.

Qui cherchons-nous ?

Waar wij naar op zoek zijn

  • Je bent nauwkeurig, gestructureerd en communicatief sterk.
  • Je hebt een bachelor of gelijkwaardig aan ervaring 
  • Ervaring in administratie en planning is een pluspunt.
  • Je kan goed omgaan met deadlines en prioriteiten stellen.
  • Je bent klantgericht en kan vlot schakelen tussen verschillende taken
  • Je hebt naast het Nederlands, ook een goede Kennis van het Engels en kan je behelpen in het Frans

Que proposons-nous ?

Wat wij jou aanbieden

  • Een fijne werkomgeving met toffe collega's
  • Een zeer aantrekkelijke verloning
  • Een gevarieerde functie met veel verantwoordelijkheid.
  • Samenwerking met een dynamisch team en ruimte voor initiatief.
  • Mogelijkheid om je organisatorische en communicatieve skills verder te ontwikkelen.
  • 2 dagen telewerk per week na jouw opleidingsperiode

Compétences liées à la fonction

  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Archiver des documents de référence
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969