Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een toonaangevend en groeiend logistiek bedrijf zoeken wij via Konvert een nauwkeurige en communicatieve Customer Service Officer Transport.
In deze functie werk je nauw samen met de transportplanners en ondersteun je hen bij de dagelijkse organisatie van ritten. Dankzij jouw administratieve nauwkeurigheid en klantgerichte aanpak, verlopen de transportprocessen vlot en efficiënt.
Wat doe je concreet?
- Chauffeurs ondersteunen aan het loket en zorgen dat zij de juiste documenten krijgen.
- Orders van klanten beheren en zorgen voor een correcte opvolging van A tot Z.
- Dagelijks aanwezig zijn op de werkvloer om processen te monitoren en bij te sturen.
- Direct contact onderhouden met klanten en interne teams om een vlotte service te garanderen.
Qui cherchons-nous ?
Wat maakt jou de ideale kandidaat?
- Je bent communicatief sterk en weet helder en professioneel te schakelen
- Je kan prioriteiten stellen en werkt daarbij nauwkeurig en administratief zorgvuldig
- Je beheerst een goede kennis van Nederlands en Engels - kan je nog andere talen uit je hoed toveren is dat zeker een plus!
- Je bent vlot met zowel MS Office als je telefoontoestel
- Je bent enthousiast en leergiering, levenslang leren is jouw motto
💡 Klaar om deel uit te maken van een toonaangevend logistiek bedrijf? Solliciteer via Konvert en bouw mee aan de toekomst van onze partner 📩
Que proposons-nous ?
Waaraan kan jij je verwachten?
- Correcte verloning volgens de markt, aangevuld met extra legale voordelen
- Werken in een ambitieuze, sterk groeiende firma
- Je komt terecht in een gedreven team binnen een familiebedrijf
- Afwisselende job in daguren werken tussen 7u-18u.
Compétences liées à la fonction
- Etablir et contrôler les documents liés à la circulation internationale de la marchandise (facture douanière, Déclaration Administrative Unique -DAU-, lettre de crédit, ...)
- Préparer, suivre ou contrôler la facturation d'opérations de transit ou de douane (règlement fournisseurs, taxes douanières, Déclaration d'Echanges de Biens -DEB-, ...)
- Suivre l'acheminement des marchandises, informer le client sur le déroulement et présenter des solutions en cas d'anomalies
- Informer et conseiller le client sur les formalités de circulation internationale des marchandises (dispositions légales, taxes, garanties, ...)
- Collecter les documents d'expédition de la marchandise et constituer le dossier de la prestation (transit, douane, ...)
- Etablir les formalités administratives d'une prestation de transport (lettre de transport), LTA (aérien), BL (maritime), CMR (route), CIM (ferroviaire, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.