Service à la clientèle

Enregistrer l'offre

Customer Service Medewerker

Herentals

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Konvert Herentals is op zoek naar een customer service medewerker voor een logistiek bedrijf in omgeving Herentals. 

 

Jouw takenpakket: 

  • Opstellen van rapporten over onregelmatigheden ten behoeve van klanten.

  • Opvolgen en registreren van klachten, inclusief rapportering aan de betrokken partijen.

  • Aanvullen van de tr&tr-website op basis van routebladen van chauffeurs of na telefonisch overleg.

  • Registreren van onregelmatigheden in het tr&tr-systeem, met focus op de oorzaken van late leveringen.

  • Opstellen van retourdocumenten voor dealers.

  • Voorbereiden en opvolgen van documenten voor interdealertransporten.

  • Zorgen voor een vlotte en regelmatige communicatie met de nachtploeg.

Qui cherchons-nous ?

  • Je hebt bij voorkeur een diploma behaald in de logistiek
  • Ervaring is geen must, maar wel een voordeel! 
  • Je bent vlot in het NL en EN, je hebt een basiskennis FR.
  • Je bent oplossingsgericht en wil die extra mile gaan voor klanten. 

Que proposons-nous ?

  • Je komt terecht in een internationaal bedrijf gekend in de transportsector. 
  • Je krijgt fijne collega's en een hecht team.
  • Je werkt in daguren van 7u tot 16u. 
  • Na een positieve evaluatie, krijg je een vast contract! 
  • Het loon is bespreekbaar en wordt aangevuld met maaltijdcheques van 8 euro en andere voordelen.

Compétences liées à la fonction

  • Concevoir les indicateurs de performance du service, analyser les résultats et mettre en place des ajustements
  • Proposer des solutions en réponse aux réclamations de la clientèle ou transmettre le dossier au service contentieux, logistique, ...
  • Renseigner les supports de suivi d'activité, réaliser le bilan annuel d'activité et proposer des axes d'évolution
  • Elaborer ou participer à l'élaboration de la stratégie relation clientèle et déterminer les plans d'actions annuels et les objectifs du service
  • Coordonner l'activité d'une équipe
  • Elaborer ou faire évoluer les procédures qualité du service clientèle et en contrôler l'application
  • Recueillir les remarques de la clientèle et les transmettre au service de production, marketing, recherche, développement, ...
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969