Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Logistiek Dossierbeheerder Koffie

Anvers

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor een onderneming in de maritieme sector zijn Hanna, Philippa en Hemalata op zoek naar een Expediteur op het departement koffie.

Jouw takenpakket:

  • Je behandelt de volledige opvolging van elk expeditiedossier koffie, voornamelijk export
  • Je verzorgt de bijhorende administratie gaande van het registreren van binnenkomende opdrachten, het aanmaken van expeditiedossiers, facturatie en stockbeheer
  • Je beheert je eigen klantenportefeuille
  • Je communiceert met klanten en leveranciers
  • Je werkt nauw samen met collega’s

Qui cherchons-nous ?

  • Je hebt ervaring in de maritieme sector, ervaring met koffie is een PLUS maar zeker geen must
  • Je beheerst vlot de Nederlands en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk. Frans is een pluspunt
  • Je kan vlot overweg met Microsoft Office applicaties zoals Word, Excel en PowerPoint
  • Je bent sociaal en klantvriendelijk
  • Je hebt ervaring in een administratieve functie
  • Je bent stressbestendig en flexibel, je hebt geen 9 to 5 mentaliteit
  • Je hebt een goed probleemoplossend vermogen, je gaat nauwkeurig en georganiseerd te werk
  • Je beschikt over eigen vervoer, deze onderneming is niet bereikbaar met het openbaar vervoer

Que proposons-nous ?

  • Je krijgt een interne opleiding betreffende onze producten en de sector
  • Met de juiste inzet krijg je de mogelijkheid om je talenten binnen het bedrijf verder te ontwikkelen d.m.v. aanvullende opleidingen
  • Je krijgt een boeiende functie in een internationaal bedrijf
  • Het betreft een voltijdse tewerkstelling met optie tot thuiswerk 
  • Een marktconform loon aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering,..
  • 6 ADV dagen bovenop de wettelijke verlofdagen en 4 sectorale dagen

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
  • Accueillir les personnes et identifier leur demande
  • Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
  • Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
  • Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969