Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij op zoek naar een uitdagende rol in een dynamische omgeving? Bij Konvert zijn we op zoek naar een Customer Service Officer! Ben jij communicatief sterk, oplossingsgericht en werk je graag in een flexibele werkomgeving? Dan ben jij misschien wel de collega die we zoeken!
Wat ga je doen?
- Als Customer Service Officer ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken die bijdragen aan een vlotte werking van onze service.
- Je maakt de planning op van de afvullingen en zorgt ervoor dat alles volgens plan verloopt.
- Je helpt chauffeurs snel en efficiënt aan het loket en voorziet hen van de juiste documenten.
- Je beheert de telefoon en mailbox, en zorgt voor vlotte communicatie met klanten en chauffeurs.
- Je geeft duidelijke instructies aan chauffeurs over waar ze zich moeten bevinden op de locatie en over de verschillende diensten die we aanbieden.
- Je staat in voor het invoeren van orders en verdere administratieve taken in onze computerprogramma's, ter ondersteuning van de Customer Service afdeling.
Qui cherchons-nous ?
Welk profiel zoeken we?
- Je denkt probleemoplossend en kunt analytisch werken.
- Je blijft rustig en efficiënt werken, zelfs tijdens drukke periodes.
- Je hebt een goede talenkennis: Nederlands, Engels is een vereiste, Frans en Duits zijn een pluspunt.
- Je werkt nauwkeurig en hebt de bereidheid om de nodige computerprogramma’s snel aan te leren.
- Kennis van douane, ADR of ervaring met planningen opstellen is een plus, maar geen vereiste.
- Je werkt in flexibele daguren, waarbij je wekelijks wisselt tussen starturen van 7.00u en 9.30u.
Que proposons-nous ?
Ons aanbod:
- Een voltijdse functie in een dynamisch team met enthousiaste collega’s.
- Naast een marktconform salaris bieden we maaltijdcheques aan
- Bij een vast contract een hospitalisatieverzekering, een groepsverzekering en de mogelijkheid om een fiets te leasen via het bedrijf.
- De kans om te werken in een bedrijf waar collega’s zich onderscheiden door hun engagement en enthousiasme.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques
- Vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur
- Etudier une demande client
- Transposer un texte, des propos selon un mode de traduction ou d'interprétariat simultané
- Traiter des questions helpdesk
- Assurer un service après-vente
- Consigner des données
- Traiter les réclamations
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.