Enregistrer l'offre
Fonction
ALDI België, actief sinds 1976, maakt deel uit van de internationale groep ALDI. In totaal hebben zij 450 winkels en 7 regionale hoofdzetels.
Als sterk, dynamisch en groeiend internationaal bedrijf zijn zij steeds opzoek naar nieuwe collega’s. Met onze hoge anciënniteitscijfers, sterke idealen en aangename bedrijfscultuur is het leuk werken bij hen!
Voor onze klant ALDI zoeken we voor de regio Turnhout een enthousiaste Assistent Winkelmanager.
Jouw taken:
Je speelt een belangrijke rol in de dagelijkse werking van de winkel:
- Je verzekert een vlotte kassabediening
- Je zorgt ervoor dat de rekken steeds aangevuld zijn
- Dankzij jou is de winkel altijd tiptop in orde, zodat onze klanten aangenaam kunnen winkelen
- Je helpt onze klanten, met een glimlach
- Je werkt nauw samen met de winkelmanager
- Je vervangt de winkelmanager in zijn afwezigheid. In dat geval ben je verantwoordelijk voor het beheer van de winkel in al zijn facetten:
- Opening en sluiting van de winkel
- Je leidt en motiveert het team om het beste van zichzelf te geven
Voel je een connectie met deze job en ben je bereid om het beste van jezelf te geven? Aarzel dan niet en solliciteer meteen!
Qui cherchons-nous ?
* Je bent sterk klantgericht
* Minium A2 diploma
* Een eerste ervaring als (assistent) winkelmanager
* Je bent commercieel ingesteld
* Je steekt graag de handen uit de mouwen
* Je bent een echte teamplayer
* Je bent flexibel ingesteld (weekendwerk vormt voor jou geen probleem)
* Je hebt een rijbewijs B en eigen wagen
Que proposons-nous ?
Je krijgt bij ons uiteraard een aantrekkelijk salaris, met tal van extra voordelen
Je krijgt een grondige opleiding en een uitdagende job
Je krijgt onmiddellijk een vast contract
Wat ons echt de moeite waard maakt, dat is onze ALDI-familie: je collega’s die elke dag uniek maken, de nodige dosis fun en een heel aangename werkomgeving!
Compétences liées à la fonction
- Apporter un appui technique à l'équipe (information sur les produits, gestion de conflit, traitement de réclamations clientèle, ...)
- Effectuer le suivi administratif et comptable de l'unité de vente ou transmettre les données au service concerné
- Conseiller et informer des clients sur des produits et effectuer la vente
- Réaliser les opérations de tenue de caisse (décompte du fonds de caisse, dépôts bancaires, ...)
- Agencer l'espace de vente et mettre les produits en valeur dans les vitrines, les étalages, ...
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réceptionner les produits, contrôler la conformité de la livraison à la commande et effectuer le stockage des produits ou la mise en rayon
- Concevoir et mettre en place l'organisation de l'unité de vente (horaires, matériels, ...)
- Coordonner l'activité d'une équipe
- Intervenir dans un domaine : Alimentation
- Vérifier le fonds de caisse à la prise de poste et effectuer le comptage à la fermeture de la caisse
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.