Franchisés et gérants

Enregistrer l'offre

Assistent Winkelmanager ALDI Bertem

Bertem

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor het filiaal ALDI Bertem is Konvert Interim Leuven op zoek naar een Assistent Winkelmanager.

Als Assistant Store Manager krijg je een gevarieerd takenpakket en kom je terecht in een enthousiast team vol toppers:

- Je verzekert als ware verkoper of verkoopster een vlotte bediening van de kassa;
- Met je doeners-mentaliteit zorg je ervoor dat de rekken steeds aangevuld zijn;
- Dankzij jou is de winkel altijd tiptop in orde, zodat onze klanten slim kunnen winkelen;
- Met een kleine glimlach help je onze klanten, zo maak jij een groot verschil;
- Je bent de rechterhand van jouw Store Manager.

Daarnaast vervang je – samen met je collega Assistant Store Manager – de Store Manager in zijn of haar afwezigheid:

- Je verzorgt de opening en sluiting van de winkel;
- Je motiveert het team van een 12-tal collega’s om elke dag het beste van zichzelf te geven;
- Je stuurt het team aan en zorgt voor een optimale werkverdeling en planning.

Wil jij deze uitdaging aangaan? Geef ons dan vlug een seintje! 

Qui cherchons-nous ?

  • Je kan een team aansturen & motiveren en hebt een eerste ervaring in verkoop;
  • Voor jou komen klanten en collega’s op de eerste plaats, je bent steeds vriendelijk en behulpzaam;
  • Je steekt graag de handen uit de mouwen en werkt nauwkeurig;
  • Je bent ondernemend en je houdt van een stevige portie verantwoordelijkheid;
  • Je kan je flexibel opstellen en werkt regelmatig op zaterdag. Hierdoor krijg je een vrije dag in de week;
  • Je kan je gemakkelijk verplaatsen naar jouw ALDI-winkel. Je beschikt bij voorkeur over eigen vervoer.

Que proposons-nous ?

  • Je krijgt uiteraard een aantrekkelijk salaris, met tal van extra voordelen, een grondige opleiding en een uitdagende job.
  • Maar wat het echt de moeite waard maakt, dat is de ALDI-familie: jouw collega’s die elke dag uniek maken, de nodige dosis fun en een heel aangename werkomgeving!
  • Na positieve evaluatie zal het contract van bepaalde duur worden verlengd naar vast contract onbepaalde duur.

Compétences liées à la fonction

  • Organiser des animations promotionnelles auprès de la clientèle
  • Suivre et analyser les données d'activité du service ou de la structure et proposer des axes d'évolution
  • Apporter un appui technique à l'équipe (information sur les produits, gestion de conflit, traitement de réclamations clientèle, ...)
  • Effectuer le suivi administratif et comptable de l'unité de vente ou transmettre les données au service concerné
  • Conseiller et informer des clients sur des produits et effectuer la vente
  • Procéder au rangement, au nettoyage, à la réparation de l'unité de vente
  • Réaliser les opérations de tenue de caisse (décompte du fonds de caisse, dépôts bancaires, ...)
  • Agencer l'espace de vente et mettre les produits en valeur dans les vitrines, les étalages, ...
  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réceptionner les produits, contrôler la conformité de la livraison à la commande et effectuer le stockage des produits ou la mise en rayon
  • Concevoir et mettre en place l'organisation de l'unité de vente (horaires, matériels, ...)
  • Coordonner l'activité d'une équipe
  • Vérifier le fonds de caisse à la prise de poste et effectuer le comptage à la fermeture de la caisse
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BU 00134-406-20121024 20252-405-20220125 W.INT.534 KvK 56585969