Enregistrer l'offre
Fonction
Konvert Antwerpen zoekt voor een modern, dynamisch, leuk bedrijf in Berchem naar Customer care medewerker kaarten voor KBC die Nederlands spreken en/of een goede kennis Franshebben.
- Je biedt telefonische en schriftelijke ondersteuning aan de kantoren omtrent KBC debetkaarten, prepaid kaarten en kredietkaarten.
- Je onderzoekt zelfstandig dossiers en beslist volgens vastgelegde regels en terugbetalingsbeleid over al of geen tussenkomst naar de klant.
- Waar van toepassing communiceer je met interne en externe partijen (bvb e-WorldLine, dienst klachtenmanagement, …) in kader van dossiers.
- Je communiceert en motiveert de genomen beslissingen en acties schriftelijk naar de klant.
- Je detecteert en signaleert (bv. Wanneer veelvuldig dezelfde soort melding binnenkomt, instructies verkeerd zijn in Kennisbank, …).
- Je analyseert het probleem en verzamelt alle informatie ten behoeve van de applicatie- of productbeheerder die het probleem verder onderzoekt en oplost.
- Je signaleert opportuniteiten tot verbetering van systemen en procedures.
- Je houdt de beschikbare informatie in de kennisbank mee up to date in samenspraak met de productbeheerder.
- Je onderhoudt je kennis van betalingsverkeer goed en volgt alle nieuwe informatie en evoluties op. Je deelt ook actief je kennis met je collega’s.
- Opvolging van e-mail verkeer in de mailbox van het team en desgevallend dispatching van de berichten waar van toepassing.
Qui cherchons-nous ?
- Administratie? Dat geeft jou vleugels!
- Je spreekt uitstekend Nederlands en hebt een goed niveau Frans.
- Je hebt een commerciële ingesteldheid en klantvriendelijke attitude.
- Je bent leergierig en bereid om de nodige kennis rond de relevante systemen en producten in het algemeen te verwerven
- Kennis van de gangbare MS-Office toepassingen is vereist.
Que proposons-nous ?
- Uurrooster: maandag t.e.m. vrijdag van 08.30u-17u.
- Fulltime
- Opstart: 20/10/2025
- Marktconform loon met extralegale voordelen (maaltijdcheques, fietsvergoeding, vergoeding treinabonnement).
- Na 3 maanden opleiding kan je 3 dagen per week thuiswerken (ma, woe, vr).
- Een gezond, groeiend bedrijf met een leuke bedrijfscultuur.
- Oog voor persoonlijk welzijn.
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.