Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Support Verzekeringen - KBC - START 06/10- 2500br

Berchem

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Ivanka zoekt een administratief backoffice medewerker voor dossiers van KBC. Jouw taken?

 

  • Als backoffice medewerker ondersteun je het client solution centre en het client expertise centre binnen KBC Verzekeringen bij de volledige administratieve verwerking en calls betreffende diverse verzekeringsattesten.
  • Je voert verder verschillende administratieve taken uit zoals;
    • Dispatching: het categoriseren van de verschillende opdrachten die binnenkomen via de mailboxen;
    • Het attesteren van bepaalde verzekeringswaarborgen;
    • Het aanmaken van duplicaten van bepaalde attesten en deze bezorgen aan de correcte partijen;
    • Risico-analyses opmaken door middel van de juiste documenten;
    • Afrekeningen maken voor bedrijfsschades;
    • Administratie rondom het opzeggen van verzekeringen voor klanten bij KBC.
  • Je waakt over de dagelijkse workload en neemt, in samenspraak met je leidinggevende, actie om de vooropgestelde SLA’s te realiseren.

Qui cherchons-nous ?

  • Administratie? Dat geeft jou vleugels!
  • Je hebt een analytisch vermogen, cijfers schrikken jou niet af.
  • Je kan vlot met de computer overweg.
  • Je bent klantgericht, communicatief en discreet.
  • Je spreekt uitstekend Nederlands en hebt een goed niveau Frans.

Que proposons-nous ?

  • Uurrooster: maandag t.e.m. vrijdag van 08.30u-17.00u.
  • Fulltime
  • Start opleiding: 17/02/2025
  • Na 3 maanden opleiding kan je 3 dagen per week thuiswerken (ma, woe, vr).
  • Een gezond, groeiend bedrijf met een leuke bedrijfscultuur. 
  • Oog voor persoonlijk welzijn.

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
  • Accueillir les personnes et identifier leur demande
  • Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
  • Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
  • Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969