Enregistrer l'offre
Fonction
Ivanka zoekt een administratief backoffice medewerker voor dossiers van KBC. Jouw taken?
- Als backoffice medewerker ondersteun je het client solution centre en het client expertise centre binnen KBC Verzekeringen bij de volledige administratieve verwerking en calls betreffende diverse verzekeringsattesten.
- Je voert verder verschillende administratieve taken uit zoals;
- Dispatching: het categoriseren van de verschillende opdrachten die binnenkomen via de mailboxen;
- Het attesteren van bepaalde verzekeringswaarborgen;
- Het aanmaken van duplicaten van bepaalde attesten en deze bezorgen aan de correcte partijen;
- Risico-analyses opmaken door middel van de juiste documenten;
- Afrekeningen maken voor bedrijfsschades;
- Administratie rondom het opzeggen van verzekeringen voor klanten bij KBC.
- Je waakt over de dagelijkse workload en neemt, in samenspraak met je leidinggevende, actie om de vooropgestelde SLA’s te realiseren.
Qui cherchons-nous ?
- Administratie? Dat geeft jou vleugels!
- Je hebt een analytisch vermogen, cijfers schrikken jou niet af.
- Je kan vlot met de computer overweg.
- Je bent klantgericht, communicatief en discreet.
- Je spreekt uitstekend Nederlands en hebt een goed niveau Frans.
Que proposons-nous ?
- Uurrooster: maandag t.e.m. vrijdag van 08.30u-17.00u.
- Fulltime
- Start opleiding: 17/02/2025
- Na 3 maanden opleiding kan je 3 dagen per week thuiswerken (ma, woe, vr).
- Een gezond, groeiend bedrijf met een leuke bedrijfscultuur.
- Oog voor persoonlijk welzijn.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.