Banques, services financiers et assurance

Enregistrer l'offre

Outbound Customer Care Medewerker // KBC // september of november // Nederlands (& Frans of Duits)

Berchem

Temporaire - Temps Partiel

Employé

Fonction

Tatjana & Zoë zoeken voor een modern, dynamisch, leuk bedrijf in Berchem naar Outbound Customer Care medewerkers voor KBC die Nederlands- en Frans spreken.

Functie:

Je komt terecht in het outbound team, dit betekent dat je:

  • Uitgaande telefoongesprekken zal doen: jij neemt contact op met de bestaande cliënt van KBC omtrent verschillende onderwerpen
  • Zeer correct de gesprekresultaten in onze systemen registreert
  • Geen televerkoop doet; tijdens de gesprekken ga je nooit concrete informatie geven over producten of diensten, je verwijst steeds door naar het kantoor. Je hoeft dus ook geen bancaire achtergrond te hebben.
  • Kwalitatief belt, want dat vinden we ontzettend belangrijk. Je krijgt dan ook een degelijke technische opleiding en beltraining en je wordt hierin continu begeleid.

Hoe ziet mijn planning als agent eruit? 📅

  • Je krijgt eerst een opleiding om alles onder de knie te krijgen.
  • Na de opleiding van 1 week kan je in een van volgende schema’s werken:
    • Van maandag tot vrijdag van 14u00 tot 20u30 met maximum 1 dag vrij per week.
    • Van maandag tot vrijdag van 17u30 tot 20u30 met maximum 1 dag vrij per week.
    • (De eerste 2 weken na opstart zal je in daguren werken: 9u30 tot 16u00)

Qui cherchons-nous ?

  • Je bent beschikbaar om deel te nemen aan de jobdag(en): 03/09
  • Je beschikt over uitstekende mondelinge vaardigheden
  • Je denkt klantgericht, bent behulpzaam en correct
  • Je kan zelfstandig functioneren binnen een team
  • Je digitaal helemaal up-to-date en kan vlot en punctueel rapporteren over gespreksresultaten
  • Je kan vlot de basishandelingen in Excel uitvoeren
  • Je bent flexibel en betrouwbaar
  • Je weet discreet om te gaan met vertrouwelijke informatie
  • Je werkt stipt
  • Je hebt een grote zin voor orde en structuur
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt kennis van het Frans

Que proposons-nous ?

  • Opstart 15/09 of 10/11.
  • Een boeiende rol die je communicatievaardigheden en toegepaste talenkennis aanscherpt.
  • Een groep met toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn.
  • Marktconform loon met maaltijdcheques.
  • Een zeer aangename werkplek, zowel qua omgeving als sfeer.
  • Uitstekende opleiding en begeleiding.

Compétences liées à la fonction

  • Conseiller et assister un interlocuteur dans des démarches administratives et dans l'organisation de la vie quotidienne
  • Coordonner l'activité d'une équipe
  • Actualiser l'affichage, les informations, les plaquettes publicitaires mises à la disposition des visiteurs
  • Consulter, saisir ou mettre à jour des données sur informatique (création de badge, inscription sur registre, rapport d'appels téléphoniques, ...)
  • Réaliser des opérations de reprographie, classement, frappe et mise en forme de document, ...
  • Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
  • Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
  • Renseigner les personnes et les orienter ou les accompagner vers l'interlocuteur, le service ou le lieu demandé
  • Contrôler l'accès et la circulation des personnes au sein de la structure, des sites, des locaux
  • Accueillir les personnes et identifier leur demande
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969