Enregistrer l'offre
Fonction
Voor onze klant in Ekeren, zijn wij op zoek naar een klantenadviseur naverkoop.
Als gezicht van het bedrijf heb jij de volgende verantwoordelijkheden:
- Je verwelkomt klanten met een glimlach en luistert naar hun behoeften.
- Je luistert naar de vragen van klanten en biedt allerlei oplossingen.
- Je informeert klanten over onderhoud en herstellingen en zorgt voor een vlotte opvolging.
- Je plant afspraken in.
- Je beantwoordt telefoons.
- Je behandelt in- en uitgaande e-mails.
- Je verwerkt klantgegevens, stelt facturen op en houdt dossiers up-to-date.
- Je communiceert met de werkplaats en andere afdelingen om een efficiënte service te garanderen.
- Als schakel tussen werkplaats en klanten vertaal je technische termen en situaties naar begrijpelijke taal.
Jouw oprechte interesse in de klantbehoefte en vastberadenheid om de beste service te bieden, maken het verschil!
Qui cherchons-nous ?
- Probleemoplossend: je denkt in oplossingen, niet in problemen.
- Administratief & digitaal sterk: je bent handig met computersystemen en zorgt voor een vlotte administratie.
- Polyvalent: afwisseling is geen probleem voor jou want kalmte en focus zijn jouw sterktes.
- Gepassioneerd door autotechniek: je hoeft geen monteur te zijn, maar een interesse in auto’s helpt zeker!
Que proposons-nous ?
- Een gevarieerde en uitdagende functie met impact en voldoening binnen een hecht en dynamisch team.
- Een persoonlijke opleidingstraject, inclusief coaching en regelmatige evaluatiemomenten.
- Interne en externe opleidingen.
- Een 40-urenweek met 12 betaalde ADV-dagen, waardoor je geniet van een gezonde werk-privébalans.
- Een aantrekkelijk en competitief loonpakket, afgestemd op jouw ervaring en vaardigheden.
- Werken in een moderne en professionele omgeving die constant up-to-date is met de nieuwe autotrends.
- Een bedrijfscultuur waarin teamwork, klantgerichtheid en respect centraal staan.
- Hospitalisatieverzekering.
- Maaltijdcheques.
Compétences liées à la fonction
- Orienter et transmettre des problèmes techniques complexes à des spécialistes (études, recherche, maintenance, ...)
- Informer les clients des problèmes techniques relevés et des modifications et réparations à apporter
- Déterminer les solutions et préconisations techniques et les communiquer aux clients
- Effectuer le suivi technique des produits et de leur évolution auprès des clients
- Analyser les problèmes techniques rencontrés par le client et ses contraintes
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.