Enregistrer l'offre
Fonction
Konvert is op zoek naar een Custumer service medewerker voor een groeiend Belgische onderneming, met internationale contacten met een familiale en een menselijke aanpak.
Ben jij een administratieve duizendpoot met een vlotte babbel, hou je van telefonisch contact en ben je commercieel ingesteld? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Een greep uit een dag als costumer service medewerker:
- Meedraaien in een enthousiast team op onze klantendienst
- Volgt de in te plannen leveringen dagelijks op
- Werkt nauw samen met de logistieke dienst en de dienst na verkoop
- Verantwoordelijk voor het samenstellen van de leverlijsten voor de klanten die jij opbelt
- Communiceren met de klant betreffende de lopende bestellingen en de afhandeling hiervan
- Telefonisch en via mail heb je klantencontact. Bij drukke periodes in de winkel, eveneens klanten ontvangen in onze toonzaal.
Qui cherchons-nous ?
Hoe ziet onze ideale kandidaat eruit?
- In het bezit van een diploma in een administratieve richting of gelijkgesteld door ervaring.
- Je kan jou vlot uitdrukken in het Frans.
- Ervaring in een soortgelijke functie of een verkoop functie is een pluspunt.
- Administratief sterk, commercieel ingesteld en werkt gestructureerd.
- Je neemt verantwoordelijkheid wanneer nodig en bent communicatief sterk.
- Je kan zowel individueel als in teamverband werken.
- Je bent bereid om op zaterdag te werken.
- Je bent computer-minded en werkt vlot met Outlook, Excel, Word.
- Je kan prioriteiten stellen en kan doelgericht werken
- Je kan werken in een flexibel uurrooster van 10u-18u
Que proposons-nous ?
Wat hebben wij jou te bieden?
- Een uitdagende job in een snel groeiende omgeving met de mogelijkheid tot doorgroeien.
- Je werkt in een stabiel familiaal bedrijf en komt terecht in een dynamisch en succesvol team waar je een mooie carrière kan uitbouwen
- Je inzet wordt beloond met een aantrekkelijk loonpakket aangevuld met maaltijdcheques en extralegale voordelen.
- Na een geslaagde interim periode optie onbepaalde duur
- Je zal werken in een vijf dagen regime waar je steeds op zaterdag werkt en een vrije dag in de week
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.