Enregistrer l'offre
Fonction
Ben je een gedreven persoon die graag in contact staat met andere mensen? Dan is deze vacature zeker iets voor jou!
Jouw takenpakket bestaat uit:
- Nagaan van de kwaliteit van de gedane afhalingen en verzendingen op basis van lijsten die aan dispatching worden overgemaakt
- Controle op de juistheid van de gegevens over de zending in het systeem, de incodering, de afsluiting van de ritten, de etikettering,…performantie inzichtelijk maken
- Inzoomen op afwijkingen (op vraag van Transport & Operations Manager en DM)
- Rapporteren van deze gegevens aan dispatching en aan Transport & Operations Manager. Verbeteren van vastgestelde fouten in het systeem, werkwijze aanpassen ifv afspraak
- Permanent beantwoorden van de vragen van centrale Customer Service en daartoe opzoekingen verrichten
- Rechtstreeks klantencontact – dispatching
- Opzoekingen voor claims
- Verwerken van traces / requests
- Verwerken van geweigerde TU’s (Transport Units), adresopheldering, beschadigde TU’s
- Opvolging TU deadlines
- Observatie uni-video beelden
- Telefoon performance
- Data entry / transmissie
- Handmatige registratie van pakketgegevens
Qui cherchons-nous ?
- Zeer goede kennis van het Nederlands en het Frans, Engels is een pluspunt
- Kennis van het Microsoft office pakket
- Stressbestendig
- Dynamisch
- Klantgericht
- Multitasker
- Teamplayer
Que proposons-nous ?
- Marktconform salaris
- Daguren van 10u-18u06
Compétences liées à la fonction
- Concevoir les indicateurs de performance du service, analyser les résultats et mettre en place des ajustements
- Proposer des solutions en réponse aux réclamations de la clientèle ou transmettre le dossier au service contentieux, logistique, ...
- Renseigner les supports de suivi d'activité, réaliser le bilan annuel d'activité et proposer des axes d'évolution
- Elaborer ou participer à l'élaboration de la stratégie relation clientèle et déterminer les plans d'actions annuels et les objectifs du service
- Coordonner l'activité d'une équipe
- Elaborer ou faire évoluer les procédures qualité du service clientèle et en contrôler l'application
- Recueillir les remarques de la clientèle et les transmettre au service de production, marketing, recherche, développement, ...
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.