Service à la clientèle

Enregistrer l'offre

Customer support medewerker

Puurs

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Ben je een gedreven persoon die graag in contact staat met andere mensen? Dan is deze vacature zeker iets voor jou!

Jouw takenpakket bestaat uit:

  • Nagaan van de kwaliteit van de gedane afhalingen en verzendingen op basis van lijsten die aan dispatching worden overgemaakt
  • Controle op de juistheid van de gegevens over de zending in het systeem, de incodering, de afsluiting van de ritten, de etikettering,…performantie inzichtelijk maken
  • Inzoomen op afwijkingen (op vraag van Transport & Operations Manager en DM)
  • Rapporteren van deze gegevens aan dispatching en aan Transport & Operations Manager. Verbeteren van vastgestelde fouten in het systeem, werkwijze aanpassen ifv afspraak
  • Permanent beantwoorden van de vragen van centrale Customer Service en daartoe opzoekingen verrichten
  • Rechtstreeks klantencontact – dispatching
  • Opzoekingen voor claims
  • Verwerken van traces / requests
  • Verwerken van geweigerde TU’s (Transport Units), adresopheldering, beschadigde TU’s
  • Opvolging TU deadlines
  • Observatie uni-video beelden
  • Telefoon performance
  • Data entry / transmissie
  • Handmatige registratie van pakketgegevens

 

Qui cherchons-nous ?

  • Zeer goede kennis van het Nederlands en het Frans, Engels is een pluspunt 
  • Kennis van het Microsoft office pakket
  • Stressbestendig
  • Dynamisch
  • Klantgericht
  • Multitasker
  • Teamplayer

Que proposons-nous ?

  • Marktconform salaris
  • Daguren van 10u-18u06

Compétences liées à la fonction

  • Concevoir les indicateurs de performance du service, analyser les résultats et mettre en place des ajustements
  • Proposer des solutions en réponse aux réclamations de la clientèle ou transmettre le dossier au service contentieux, logistique, ...
  • Renseigner les supports de suivi d'activité, réaliser le bilan annuel d'activité et proposer des axes d'évolution
  • Elaborer ou participer à l'élaboration de la stratégie relation clientèle et déterminer les plans d'actions annuels et les objectifs du service
  • Coordonner l'activité d'une équipe
  • Elaborer ou faire évoluer les procédures qualité du service clientèle et en contrôler l'application
  • Recueillir les remarques de la clientèle et les transmettre au service de production, marketing, recherche, développement, ...
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969