Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij op zoek naar een veelzijdige administratieve functie binnen een energiek team? Heb je een sterk logisch inzicht en werk je graag samen met anderen? Dan willen wij jou graag ontmoeten!
Jouw rol
Als allround administratief bediende speel je een belangrijke rol in ons team en ondersteun je diverse administratieve en logistieke taken. Je werkt nauw samen met je collega’s en bent een essentiële schakel in ons recyclageproces.
Takenpakket
- Weegbrugbeheer: Je beheert de weegbrug voor aankoop- en verkoopvrachten, zorgt voor correcte registratie en opvolging van gewichten en ontvangt klanten aan het loket.
- Transporten regelen: Je vraagt transporten aan, volgt deze op en verwerkt de administratie nauwkeurig in ons systeem.
- Verkoopfacturatie: Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van zendingen, controleert contracten en voorraad, en stelt de verkoopfacturen op.
- Stockbeheer: Samen met de werfverantwoordelijke volg je de voorraad op om te garanderen dat we voldoende stock hebben voor verkoop.
Qui cherchons-nous ?
- Ervaring in administratie is een pluspunt, maar zeker geen vereiste. Schoolverlaters zijn van harte welkom! We waarderen vooral inzet, leergierigheid en enthousiasme.
- Logisch denkvermogen: Je kunt situaties inschatten en logisch redeneren, bijvoorbeeld bij het wegen van voertuigen.
- Teamspeler: Je hebt een positieve instelling en draagt bij aan een fijne werksfeer.
- PC-vaardigheden: Je bent bedreven in basisadministratie op de computer.
Que proposons-nous ?
- Optie vast: Je start via interim, met de intentie op een vast contract.
- Flexibel uurrooster: Wij zijn open van 7u30 tot 18u (vrijdag tot 15u). Je werkt nooit op zaterdag.
- 40-uren werkweek zonder weekendwerk.
- Vast verlof: 3 weken in de zomer en 1 week tussen Kerst en Nieuwjaar, inclusief brugweekends.
- Aantrekkelijke voordelen: Maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering voor het gezin en groepsverzekering bij AG.
- Loon: Competitief en afgestemd op jouw ervaring.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.