Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een grote logistieke speler is Konvert Interim op zoek naar een Maintenance Administrator. Je wordt tewerkgesteld in een magazijn in Verrebroek. In deze functie bied je ondersteuning aan projecten binnen onze afdeling Maintenance. Je zorgt voor een vlekkeloze administratieve verwerking en opvolging van deadlines, keuringen en procedures. Je zal een belangrijke rol spelen in de uitvoering en opvolging van verschillende projecten.
Jouw takenpakket:
- Je werkt aan diverse procedures en zal daarbij ook administratieve ondersteuning bieden.
- Je beheert verschillende Excel-rapporteringen en je bent verantwoordelijk voor de opvolging en de controle hiervan.
- Je zorgt voor de nodige ondersteuning en aanvulling voor onze lopende en nieuwe projecten
- Je volgt diverse keuringen op (facilitair, arbeidsmiddelen,…).
- Je beheert de administratie van onze gehele Maintenance afdeling.
- Je zal proceduregericht te werk gaan om de administratie zo vlot mogelijk te laten verlopen.
Qui cherchons-nous ?
- Je bent creatief en durft initiatief te nemen.
- Je beschikt over een goede dosis zelfstandigheid en brengt ideeën naar voor die administratieve processen vergemakkelijken.
- Je haalt plezier uit administratief nauwkeurig werken, bent discreet en je gaat op de juiste manier om met confidentiële informatie.
- Met veel overzicht bied je ondersteuning aan de afdeling en werk je mee aan meerdere procedures.
- Je beschikt over oog voor detail wat ervoor zorgt dat je erg nauwkeurig en consistent werkt.
- Je hebt een degelijke kennis van Microsoft Office, voornamelijk van Excel, Word en Outlook.
- Je hebt een groot planning- en organisatietalent wat ervoor zorgt dat je steeds een overzicht behoudt over al je werk.
Que proposons-nous ?
- Je krijgt meteen een vast contract, je hoeft dus niet eerst een interimperiode te doorlopen.
- Je komt terecht bij een grote speler waar toch een familiale sfeer hangt.
- Je krijgt een marktconform salaris dat samen met jou wordt besproken en wordt bepaald aan de hand van jouw kennis en ervaring.
Compétences liées à la fonction
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Suivre l'évolution d'un dossier professionnel
- Indexer et archiver des dossiers professionnels, comptes rendus de séance,...
- Constituer des dossiers administratifs
- Réaliser la gestion administrative du courrier
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.