Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Customer Service Coördinator Backoffice

Kallo

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor een grote onderneming actief in de logistieke sector is Konvert Interim op zoek naar een Customer Service Coördinator Backoffice.

  • Je verwerkt klantenopdrachten en volgt deze op via SAP
  • Je onderhoudt het contact met klanten zowel via mail als telefonisch
  • Je zorgt voor korte communicatie met andere afdelingen zoals de frontoffice en planning
  • Je volgt de orderverwerking op via de online tools van de klant
  • Je staat in voor de opvolging van de pre-facturatie
  • Je behandeld klachten van de klanten 

 

Qui cherchons-nous ?

  • Je behaalde een bachelor en hebt een eerste ervaring achter de rug in de logistieke sector als customer service (min. 2 jaar)
  • Je hebt een hands-on mentaliteit en kan probleemoplossend werken en denken
  • Je bent servicegericht en hebt geen schrik om klanten te woord te staan
  • Je bent een teamplayer, nauwkeurig, zelfstandig en weet opdrachten tijdig te verwerken
  • Je drukt je vlot uit in het Nederlands, Engels en beschikt over een goede basiskennis Frans
  • Je beschikt over eigen vervoer.
  • Je werkt nauwkeurig, zelfstandig en weet opdrachten tijdig te verwerken.

Que proposons-nous ?

  • Je werkt in glijdende daguren tussen 7u-17u 
  • Je komt terecht in een familiebedrijf met de daarbij horende waarden.
  • Je komt terecht in een jong en dynamisch team. 
  • Na een geslaagde interimperiode krijg je een vast contract.
  • Naast je marktconform salaris ontvang je maaltijdcheques.
  • Bij je vast contract komen hier een groeps- en hospitalisatieverzekering en een verzekering inkomensgarantie bij.
  • Je krijgt een uitgebreide opleiding en goede begeleiding.
  • De onderneming biedt wekelijks vers fruit, lekkere koffie en healthy food!

 

Compétences liées à la fonction

  • Réaliser l'étude technique et commerciale de la demande du client (délai de fabrication, disponibilité des produits, coût, ...)
  • Etablir les devis et transmettre les données sur les modalités techniques et commerciales (planning, prix, paiement, ...) aux clients, commerciaux terrain, ...
  • Enregistrer la commande, vérifier les conditions de réalisation (délais de livraison, mode de conditionnement, ...) et en informer le client ou le commercial
  • Suivre les éléments de paiement des commandes (règlement, facturation, ...) ou transmettre au service concerné (comptable, contentieux, ...)
  • Réceptionner les appels téléphoniques et renseigner les clients selon leur demande (suivi de commande, informations, ...)
  • Effectuer le suivi de la clientèle ou de fournisseurs et proposer des solutions en cas de dysfonctionnements (livraison, garantie, règlement, ...)
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969