Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een grote onderneming actief in de logistieke sector is Konvert Interim op zoek naar een Customer Service Coördinator Backoffice.
- Je verwerkt klantenopdrachten en volgt deze op via SAP
- Je onderhoudt het contact met klanten zowel via mail als telefonisch
- Je zorgt voor korte communicatie met andere afdelingen zoals de frontoffice en planning
- Je volgt de orderverwerking op via de online tools van de klant
- Je staat in voor de opvolging van de pre-facturatie
- Je behandeld klachten van de klanten
Qui cherchons-nous ?
- Je behaalde een bachelor en hebt een eerste ervaring achter de rug in de logistieke sector als customer service (min. 2 jaar)
- Je hebt een hands-on mentaliteit en kan probleemoplossend werken en denken
- Je bent servicegericht en hebt geen schrik om klanten te woord te staan
- Je bent een teamplayer, nauwkeurig, zelfstandig en weet opdrachten tijdig te verwerken
- Je drukt je vlot uit in het Nederlands, Engels en beschikt over een goede basiskennis Frans
- Je beschikt over eigen vervoer.
- Je werkt nauwkeurig, zelfstandig en weet opdrachten tijdig te verwerken.
Que proposons-nous ?
- Je werkt in glijdende daguren tussen 7u-17u
- Je komt terecht in een familiebedrijf met de daarbij horende waarden.
- Je komt terecht in een jong en dynamisch team.
- Na een geslaagde interimperiode krijg je een vast contract.
- Naast je marktconform salaris ontvang je maaltijdcheques.
- Bij je vast contract komen hier een groeps- en hospitalisatieverzekering en een verzekering inkomensgarantie bij.
- Je krijgt een uitgebreide opleiding en goede begeleiding.
- De onderneming biedt wekelijks vers fruit, lekkere koffie en healthy food!
Compétences liées à la fonction
- Réaliser l'étude technique et commerciale de la demande du client (délai de fabrication, disponibilité des produits, coût, ...)
- Etablir les devis et transmettre les données sur les modalités techniques et commerciales (planning, prix, paiement, ...) aux clients, commerciaux terrain, ...
- Enregistrer la commande, vérifier les conditions de réalisation (délais de livraison, mode de conditionnement, ...) et en informer le client ou le commercial
- Suivre les éléments de paiement des commandes (règlement, facturation, ...) ou transmettre au service concerné (comptable, contentieux, ...)
- Réceptionner les appels téléphoniques et renseigner les clients selon leur demande (suivi de commande, informations, ...)
- Effectuer le suivi de la clientèle ou de fournisseurs et proposer des solutions en cas de dysfonctionnements (livraison, garantie, règlement, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.