Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een gekende logistieke onderneming in de Waaslandhaven is het team van Konvert HR op zoek naar een Customer Service Coördinator. In deze functie werk je nauw samen met de Teamleader van het team 'Customised' op de Customer Service afdeling. Enerzijds zal je de teamleader bijstaan in het coördineren en aansturen van het team en je zorgt anderzijds voor operationele ondersteuning van het team bij piekmomenten.
Een greep uit jouw takenpakket:
- Je zorgt voor de vertaling tussen de gemaakte commerciële afspraken en de operationele uitvoering.
- Je zorgt dat je op de hoogte bent van de regels en procedures binnen jouw team.
- Je biedt operationele ondersteuning indien nodig.
- Je volgt operationele problemen mee op en zorgt voor een correcte rapportering aan jouw leidinggevende.
- Samen met de teamleader ben je verantwoordelijk voor het aan- en bijsturen van je team.
- Je voert controles uit en bent mede verantwoordelijk voor correcte controles binnen jouw team.
- Je houdt rapporteringen bij, maakt de nodige analyses en neemt initiatief om processen te verbeteren.
- Je coördineert projecten en denkt creatief mee aan oplossingen.
- Je helpt mee de doelstellingen van jouw afdeling te bereiken.
- Je gaat creatief om met je takenpakket en neemt initiatief waar nodig.
Qui cherchons-nous ?
- Je weet hoe je je actief moet afstemmen om de nodige doelstellingen en resultaten te behalen.
- Je bent klantgericht, verantwoordelijk en probleemoplossend.
- Naast een uitstekende kennis van het Nederlands heb je ook de Engelse taal helemaal onder de knie.
- Je hebt minimum 4 jaar ervaring in de logistieke sector.
- Je kan goed met mensen om en weet hen te motiveren.
- Je beschikt over eigen vervoer, de firma is niet bereikbaar met het openbaar vervoer.
- Je hebt een goede kennis van MS Office.
- Je hebt een sterke kennis van rederijen, verschepingen, incoterms, enz.
Que proposons-nous ?
- Je krijgt meteen een vast contract, je hoeft dus geen interimperiode te doorlopen.
- Je zal deel uitmaken van een hecht team waarbinnen je helemaal jezelf kan en mag zijn.
- Je werkt bij een onderneming waar je zowel horizontaal als verticaal kan doorgroeien en die je werkzekerheid biedt.
- Je werkt steeds van maandag tot vrijdag van 08u00-15u45.
Compétences liées à la fonction
- Proposer des solutions en réponse aux réclamations de la clientèle ou transmettre le dossier au service contentieux, logistique, ...
- Coordonner les interventions des services commerciaux, logistiques, de production, ... lors du lancement de nouveaux produits ou de campagnes promotionnelles
- Coordonner l'activité d'une équipe
- Elaborer ou faire évoluer les procédures qualité du service clientèle et en contrôler l'application
- Recueillir les remarques de la clientèle et les transmettre au service de production, marketing, recherche, développement, ...
- Intervenir auprès d'une clientèle de : Entreprises
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.