Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Customer Care Coördinator

Lokeren

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Ben jij een proactieve en klantgerichte teamspeler die energie haalt uit internationale contacten? Wil je een sleutelrol spelen in de coördinatie tussen verschillende interne afdelingen? Dan ben jij misschien wel de nieuwe Customer Care Coördinator die we zoeken!

In deze veelzijdige rol ben jij dé schakel tussen onze Accountmanagers en onze internationale klanten. Je ondersteunt actief in het uitbouwen en onderhouden van duurzame klantrelaties in meer dan veertig landen wereldwijd.

Je beheert het volledige commercieel-administratieve proces: van bestelling tot levering. Hierbij ben jij het centrale aanspreekpunt voor zowel interne als externe stakeholders. Je stemt vlot af met afdelingen zoals sales, kwaliteit, productie, verpakking en logistiek om de verwachtingen van onze klanten optimaal in te vullen.

Bij afwezigheid van de accountmanager neem jij het initiatief om klantcontacten proactief verder te zetten, zodat een vlotte service en klantentevredenheid steeds gegarandeerd zijn.

Jouw verantwoordelijkheden op een rijtje:

  • Coördineren van het orderproces van A tot Z.

  • Eerste aanspreekpunt voor internationale klanten.

  • Nauwe samenwerking met interne teams voor een vlotte opvolging.

  • Actief bewaken van levertijden, kwaliteit en klantverwachtingen.

  • Signaleren van opportuniteiten en meedenken over procesverbeteringen.

  • Tijdig en correct afhandelen van klantvragen, offertes en klachten.

  • Proactieve communicatie bij afwezigheid van de accountmanager.

 

Qui cherchons-nous ?

 

  • Je beschikt over een bacheloropleiding of gelijkwaardige ervaring.

  • Je hebt minstens 3 jaar ervaring in een gelijkaardige functie.

  • Je communiceert vlot en beschikt over uitstekende schriftelijke vaardigheden.

  • Je hebt ervaring met projectmanagement en bent vertrouwd met transport, logistiek en douaneformaliteiten.

  • Je werkt zelfstandig, neemt initiatief en draagt verantwoordelijkheid voor je taken.

  • Je beheerst het Nederlands, Frans en Engels zeer goed; kennis van Duits is een pluspunt.

  • Je bent vlot in Microsoft Office; ervaring met Navision (Business Central) is een groot voordeel.

 

Que proposons-nous ?

 

  • Een competitief salaris met aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden.

  • Een dynamische werkomgeving waar jouw inzet wordt gewaardeerd.

  • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling.

  • Na één jaar dienst krijg je jouw LUCKY day — een extra verlofdag om te besteden aan iets wat jij graag doet.

 

Compétences liées à la fonction

  • Analyser un comportement client
  • Concevoir des modèles de détection des insights consommateurs
  • Définir les critères d'analyse de l'expérience utilisateur
  • Optimiser l'expérience du client
  • Développer des plans d'action pour les différents points de contact
  • Concevoir une stratégie de relation clientèle
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969