Enregistrer l'offre
Fonction
Als Sales Support speel je een sleutelrol in het succesvol coördineren van aanbestedingstrajecten. Je zorgt dat alle informatie tijdig en correct verzameld wordt en helpt mee om sterke offertes en business cases op te stellen.
-
Coördineren en opvolgen van het volledige tenderproces
-
Nieuwe tenderkansen signaleren en doorspelen aan het salesteam
-
Analyseren van aanbestedingen en, samen met sales en management, de juiste strategie bepalen
-
Vergaderingen organiseren om input van stakeholders te verzamelen
-
Opbouwen en beheren van een database met sjablonen en tendergegevens
-
Bijhouden van een tenderkalender en zorgen voor correcte administratie
Qui cherchons-nous ?
-
Je hebt een bachelor werk- en denkniveau, bij voorkeur met commerciële achtergrond
-
Je hebt ervaring met bid management in een dienstverlenende omgeving
-
Je spreekt en schrijft uitstekend Nederlands en Frans (Engels = pluspunt)
-
Je bent klantgericht, communicatief, analytisch en resultaatgericht
-
Je kan goed omgaan met stress, bent proactief en overtuigend
-
Je hebt goede IT-vaardigheden en kennis van Microsoft Office
Que proposons-nous ?
-
Een uitdagende job in een dynamische en solide organisatie
-
Een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, trainingen, …)
-
Ruimte voor ontwikkeling, opleidingen en doorgroeimogelijkheden
-
Werken in een team waar klantgerichtheid, verantwoordelijkheid en samenwerking centraal staan
Compétences liées à la fonction
- Suivre les éléments de paiement, les réclamations, les retours
- Intervenir auprès d'une clientèle de : Petites et Moyennes Entreprises -PME/PMI-
- Réaliser l'étude technique et commerciale de la demande du client (délai de fabrication, disponibilité des produits, coût, ...)
- Etablir les devis et transmettre les données sur les modalités techniques et commerciales (planning, prix, paiement, ...) aux clients, commerciaux terrain, ...
- Enregistrer la commande, vérifier les conditions de réalisation (délais de livraison, mode de conditionnement, ...) et en informer le client ou le commercial
- Suivre les éléments de paiement des commandes (règlement, facturation, ...) ou transmettre au service concerné (comptable, contentieux, ...)
- Réceptionner les appels téléphoniques et renseigner les clients selon leur demande (suivi de commande, informations, ...)
- Effectuer le suivi de la clientèle ou de fournisseurs et proposer des solutions en cas de dysfonctionnements (livraison, garantie, règlement, ...)
- Intervenir auprès d'une clientèle de : Entreprises
- Intervenir auprès d'une clientèle de : Groupes, Grandes entreprises
- Traiter les réclamations des clients (attributions de remise tarifaire, rappel de la réglementation, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.