Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Administratief Medewerker met focus op Aankoop

Eecloo

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Administratief Medewerker met focus op Aankoop

Ben jij een administratieve duizendpoot die graag verantwoordelijkheid neemt en energie krijgt van alles wat met aankoop te maken heeft? Dan hebben wij een boeiende en afwisselende functie voor jou! 💼✨


📝 Jouw verantwoordelijkheden

Als Administratief Medewerker met focus op aankoop ondersteun je de aankoopafdeling in hun dagelijkse werking:

  • 📬 Lanceren van prijsvragen en verwerken van binnenkomende offertes
  • 📄 Controleren en verwerken van aankoopdocumenten
  • 🤝 Opvolgen van leveranciers en onderaannemers
  • 🔍 Meewerken aan een vlotte, correcte aankoopflow

Daarnaast bied je allround administratieve en organisatorische ondersteuning aan verschillende afdelingen:

  • ☎️ Aannemen van inkomende telefoons
  • 👋 Ontvangen van bezoekers, klanten en leveranciers (via onbemande receptie)
  • 📦 Behandelen van inkomende en uitgaande post
  • 🏢 Vergaderzalen klaarzetten
  • 🗂️ Administratieve ondersteuning bieden waar nodig

 

 

Qui cherchons-nous ?

 🎓 Bachelor denk- en werkniveau

🧾 Een eerste ervaring in een administratieve of aankoopgerichte functie

🧩 Je werkt zelfstandig, nauwkeurig en met doorzettingsvermogen

💬 Sterke communicatieve vaardigheden en klantgerichte ingesteldheid

📚 Gestructureerd, punctueel, flexibel en oplossingsgericht

🤝 Je onderhandelt graag met leverancier

🎯 Vlot in Nederlands en Engels

 

💻 Ervaring met Business Central/Navision is een pluspunt

 

Que proposons-nous ?

💶 Een aantrekkelijk en competitief salarispakket met extralegale voordelen

🚀 Een afwisselende job waarin je meewerkt aan unieke projecten

🌍 Een enthousiast, amicaal en internationaal familiebedrijf

 

Compétences liées à la fonction

  • Analyser le taux de rotation des stocks
  • Assurer les relations avec les partenaires, fournisseurs et prestataires
  • Réaliser un appel d'offre
  • Etablir un cahier des charges
  • Sélectionner des fournisseurs, sous-traitants, prestataires
  • Négocier des conditions d'achat
  • Réaliser un suivi des contrats
  • Contrôler la conformité de réalisation de fournisseurs, sous-traitants, prestataires
  • Traiter des dossiers de contentieux (litiges, réclamations ...)
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert HR VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969