Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Tender Coordinator

Aalter

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

📑✨ Tender Coordinator

Wat ga je doen?

🗂️ Als Tender Coordinator coördineer, schrijf en dien je samen met je collega verschillende aanbestedingsdossiers succesvol in.
🔍 Je analyseert elke aanbesteding grondig: van de vereisten tot de selectie- en gunningscriteria en strakke deadlines.
🤝 Je werkt nauw samen met interne stakeholders en zorgt dat iedereen de nodige informatie en documentatie tijdig aanlevert.
✍️ Je schrijft heldere, overtuigende teksten en stelt een unieke waardepositie op waarmee je laat zien waarom jouw organisatie de beste keuze is.
📆 Je bewaakt het overzicht, anticipeert op knelpunten en zorgt dat alles tijdig en correct wordt ingediend.
📚 Je werkt vaak zelfstandig aan kleinere tenders en pakt grotere dossiers samen met je collega op – met een duidelijke taakverdeling.

Qui cherchons-nous ?

✅ Je bent een administratieve duizendpoot die zeer nauwkeurig werkt.
📑 Ervaring met aanbestedingsdossiers is mooi meegenomen, maar jouw oog voor detail is het belangrijkst.
🎓 Je hebt een bachelor denk- en werkniveau.
📊 Je hebt een uitstekende kennis van Excel en voelt je comfortabel bij het analyseren en verwerken van grote hoeveelheden data.
💪 Je bent stressbestendig en gefocust, ook wanneer het spannend wordt. Een aanbesteding verloren? Jij ziet feedback als een kans om te groeien!
🤗 Je werkt graag samen in teamverband, maar kan ook prima zelfstandig je dossiers beheren.

Que proposons-nous ?

🤝 Je maakt deel uit van een hecht team van twee collega’s die elkaar steunen en versterken.
⏰ Je werkt in een glijdend uurrooster van 38u/week.
💰 Je salaris is bespreekbaar en wordt bepaald op basis van jouw ervaring.
🍽️ Bovenop je loon krijg je maaltijdcheques (€7), een groeps- en hospitalisatieverzekering én gratis koffie, water, soep en fruit op kantoor.
🐶 Extra pluspunt: je krijgt er af en toe een natte neus bij van de kantoorhond!
🏢 Een moderne werkomgeving waar werkplezier centraal staat en ruimte is om te groeien.

Compétences liées à la fonction

  • Etudier une demande client
  • Recueillir des informations
  • Analyser les processus métier
  • Rapporter sur les résultats des études
  • Emettre des recommandations de gestion
  • Accompagner lors des changements
  • Évaluer les solutions mises en œuvre
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969