Enregistrer l'offre
Fonction
Konvert Gent zoekt een ervaren Customer Manager:
- Inventariseren van klantenwensen en presenteren van ons leveringsprogramma.
- Verkrijgen van aanvragen van klanten.
- Samen met de Team Leader Sales omzet- en afzetdoelstellingen per klant opstellen en realiseren.
- Op de hoogte blijven van marktontwikkelingen, prijzen, concurrentie en technische ontwikkelingen bij klanten, en hierover rapporteren aan de Team Leader Sales.
- Offertes uitwerken, prijsvoorstellen en leveringscondities opstellen, en offertes opvolgen in overleg met ondersteunende afdelingen.
- Orders, prijsafspraken en contracten afsluiten en registreren in samenwerking met de Team Leader Sales en ondersteunende afdelingen.
- Orders nauwkeurig opvolgen in contact met de klant.
- Contracten, verkoopprijzen en condities up-to-date houden.
- Klachten registreren, inventariseren en afhandelen.
- Bestellingen plaatsen en opvolgen bij leveranciers.
- Deelnemen aan werkoverleg.
- Naleven van veiligheidsrichtlijnen.
- Naleven van kwaliteitsmanagementrichtlijnen.
- Rapporteren aan de Team Leader Sales.
Qui cherchons-nous ?
- Bachelor (technisch of commercieel) of gelijkwaardig door ervaring.
- Goede beheersing van Nederlands, basiskennis Frans.
- Administratief inzicht en materiaalkennis.
- Ervaring met ERP-programma's en documentenflow.
- PC-vaardigheden: MS Office, Intranet/SharePoint, PDC (ERP), CAD/CAM software (bijv. AutoCAD).
- Klantgerichtheid, assertiviteit, proactiviteit, flexibiliteit, betrouwbaarheid.
Que proposons-nous ?
Bij dit toonaangevende technologiebedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een innovatief team, waar jouw input en vaardigheden gewaardeerd worden.
- Een competitief salaris
- Een aangename werkomgeving
- Mogelijkheid om verder te groeien in je carrière
Compétences liées à la fonction
- Concevoir les indicateurs de performance du service, analyser les résultats et mettre en place des ajustements
- Proposer des solutions en réponse aux réclamations de la clientèle ou transmettre le dossier au service contentieux, logistique, ...
- Renseigner les supports de suivi d'activité, réaliser le bilan annuel d'activité et proposer des axes d'évolution
- Elaborer ou participer à l'élaboration de la stratégie relation clientèle et déterminer les plans d'actions annuels et les objectifs du service
- Coordonner l'activité d'une équipe
- Elaborer ou faire évoluer les procédures qualité du service clientèle et en contrôler l'application
- Recueillir les remarques de la clientèle et les transmettre au service de production, marketing, recherche, développement, ...
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.