Service à la clientèle

Enregistrer l'offre

Customer Manager

Merelbeke

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Konvert Gent zoekt een ervaren Customer Manager:

  • Inventariseren van klantenwensen en presenteren van ons leveringsprogramma.
  • Verkrijgen van aanvragen van klanten.
  • Samen met de Team Leader Sales omzet- en afzetdoelstellingen per klant opstellen en realiseren.
  • Op de hoogte blijven van marktontwikkelingen, prijzen, concurrentie en technische ontwikkelingen bij klanten, en hierover rapporteren aan de Team Leader Sales.
  • Offertes uitwerken, prijsvoorstellen en leveringscondities opstellen, en offertes opvolgen in overleg met ondersteunende afdelingen.
  • Orders, prijsafspraken en contracten afsluiten en registreren in samenwerking met de Team Leader Sales en ondersteunende afdelingen.
  • Orders nauwkeurig opvolgen in contact met de klant.
  • Contracten, verkoopprijzen en condities up-to-date houden.
  • Klachten registreren, inventariseren en afhandelen.
  • Bestellingen plaatsen en opvolgen bij leveranciers.
  • Deelnemen aan werkoverleg.
  • Naleven van veiligheidsrichtlijnen.
  • Naleven van kwaliteitsmanagementrichtlijnen.
  • Rapporteren aan de Team Leader Sales.

Qui cherchons-nous ?

  • Bachelor (technisch of commercieel) of gelijkwaardig door ervaring.
  • Goede beheersing van Nederlands, basiskennis Frans.
  • Administratief inzicht en materiaalkennis.
  • Ervaring met ERP-programma's en documentenflow.
  • PC-vaardigheden: MS Office, Intranet/SharePoint, PDC (ERP), CAD/CAM software (bijv. AutoCAD).
  • Klantgerichtheid, assertiviteit, proactiviteit, flexibiliteit, betrouwbaarheid.

Que proposons-nous ?

Bij dit toonaangevende technologiebedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een innovatief team, waar jouw input en vaardigheden gewaardeerd worden.

  • Een competitief salaris
  • Een aangename werkomgeving
  • Mogelijkheid om verder te groeien in je carrière

Compétences liées à la fonction

  • Concevoir les indicateurs de performance du service, analyser les résultats et mettre en place des ajustements
  • Proposer des solutions en réponse aux réclamations de la clientèle ou transmettre le dossier au service contentieux, logistique, ...
  • Renseigner les supports de suivi d'activité, réaliser le bilan annuel d'activité et proposer des axes d'évolution
  • Elaborer ou participer à l'élaboration de la stratégie relation clientèle et déterminer les plans d'actions annuels et les objectifs du service
  • Coordonner l'activité d'une équipe
  • Elaborer ou faire évoluer les procédures qualité du service clientèle et en contrôler l'application
  • Recueillir les remarques de la clientèle et les transmettre au service de production, marketing, recherche, développement, ...
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969