Enregistrer l'offre
Fonction
Konvert Interim Menen is op zoek naar een Allround Administratief Commercieel Medewerker regio Wervik
Het gaat dus om een functie in een commerciële binnendienst.
Bij een klein maar fijn en groeiend bedrijf.
Je komt terecht in een team van 6 personen.
Waarbij iedereen alle taken kent.
Na een grondige interne opleiding word ook jij polyvalent ingezet op administratief en commercieel vlak.
Doel van jou en jouw team is om een optimale klantenservice te leveren, van A-Z, voor klanten over heel Europa.
Enkele van jouw taken zijn:
- Begeleiden van klanten in presales en aftersales
- Alle orders van klanten en prospecten opvolgen en verwerken in het ERP pakket
- Ondertussen lever je een prima service aan de klant, waardoor er een duurzame en langdurige samenwerking ontstaat
- Ondersteunen van de sales collega's door offertes op te maken, dossiers op te volgen, administratie in orde te brengen, ...
- Via telefonisch contact detecteer je ook commerciële opportuniteiten
- Eventuele klachten draai je vakkundig om in oplossingen
Qui cherchons-nous ?
- je hebt een vlotte en commerciële babbel in het Nederlands, Frans, Engels (en wie weet nog een andere leuke taal!)
- je bent computervaardig en werkte misschien eerder al met een ERP pakket
- een bachelor diploma, of vergelijkbaar door relevante ervaring
- je kan een eerste ervaring voorleggen in een commerciële en/of administratieve rol
- je werkt graag zelfstandig, maar overlegt ook goed met de collega's
Que proposons-nous ?
- er is een correcte verloning voorzien, op basis van jouw ervaring en kennis
- aangevuld met extra legale voordelen
- een heel afwisselende en dus uitdagende job waar je je geen moment verveelt
- een bedrijfseigen opleiding
- vast contract na een geslaagde inloopperiode
- 23 dagen verlof per jaar zijn vrij te kiezen
- proactief denken en initiatief nemen worden aangemoedigd, er wordt naar jou geluisterd!
Compétences liées à la fonction
- Réaliser l'étude technique et commerciale de la demande du client (délai de fabrication, disponibilité des produits, coût, ...)
- Enregistrer la commande, vérifier les conditions de réalisation (délais de livraison, mode de conditionnement, ...) et en informer le client ou le commercial
- Réceptionner les appels téléphoniques et renseigner les clients selon leur demande (suivi de commande, informations, ...)
- Effectuer le suivi de la clientèle ou de fournisseurs et proposer des solutions en cas de dysfonctionnements (livraison, garantie, règlement, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.