Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Administratief bediende - logistiek

Fixe - Temps Plein

Ouvrier

Fonction

 

Voor een bedrijf in Ruiselede zoekt een administratief bediende voor de logistiekafdeling.

Als logistiek administratief bediende ben jij de schakel tussen administratie en magazijn. Jij zorgt ervoor dat alles klopt, van de leveringsbon tot de voorraadlijst, en je steekt ook zelf de handen uit de mouwen in het magazijn.

Je takenpakket:

  • Verwerken en opvolgen van leverings- en pakbonnen

  • Inboeken van inkomende goederen in het ERP/voorraadbeheersysteem

  • Beheren van voorraadstaten en magazijnlijsten

  • Organiseren van nationale en internationale verzendingen + transportdocumenten

  • Administratieve ondersteuning van warehouse, aankoop, engineering en projecten

  • Opvolging van materiaalbehoeften per project

  • Archiveren en digitaliseren van documenten

  • Laden en lossen van vrachtwagens

  • Tekorten of afwijkingen in voorraad signaleren

 

Qui cherchons-nous ?

 

  • Je hebt minstens 2 jaar ervaring in administratie, liefst binnen logistiek of magazijnbeheer

  • Je kan vlot werken met MS Office en ERP-systemen

  • Je hebt een uitstekende kennis van Engels (must); Frans is een grote plus

  • Heftruckattest = dikke plus

 

Que proposons-nous ?

  • Een dynamisch team met een toffe sfeer 
  • Mooie combinatie tussen administratie en fysiek werk 
  • Competitief loonpakket met extralegale voordelen (maaltijd- & ecocheques, …)
  • Opleiding on-the-job + doorgroeimogelijkheden
  • Onmiddellijke opstart 
  • Kans op vast contract na positieve inloopperiode 

 

Compétences liées à la fonction

  • Réaliser l'étude technique et commerciale de la demande du client (délai de fabrication, disponibilité des produits, coût, ...)
  • Enregistrer la commande, vérifier les conditions de réalisation (délais de livraison, mode de conditionnement, ...) et en informer le client ou le commercial
  • Suivre les éléments de paiement des commandes (règlement, facturation, ...) ou transmettre au service concerné (comptable, contentieux, ...)
  • Réceptionner les appels téléphoniques et renseigner les clients selon leur demande (suivi de commande, informations, ...)
  • Effectuer le suivi de la clientèle ou de fournisseurs et proposer des solutions en cas de dysfonctionnements (livraison, garantie, règlement, ...)
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969