Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een firma gekend in de streek en in textiel gaan wij op zoek naar een customer service die verantwoordelijkheden wil dragen.
Jouw verantwoordelijkheden
Als Customer Service Manager ben je verantwoordelijk voor het vertalen van de strategische bedrijfsdoelstellingen naar concrete objectieven voor de Customer Service afdeling. Je geeft leiding aan het team, optimaliseert processen en systemen, en zorgt ervoor dat het team zijn productkennis en klantgerichtheid voortdurend op het hoogste niveau houdt. Je draagt bij aan het verbeteren van de klantervaring en ondersteunt de groei en ontwikkeling van je teamleden.
Verantwoordelijkheden
- Je vertaalt het strategisch plan op bedrijfsniveau naar duidelijke en meetbare doelstellingen voor jouw Customer Service Teamleads en bewaakt de voortgang en prestaties van de afdeling ten opzichte van deze doelstellingen
- Je werkt nauw samen met jouw interne stakeholders in Sales, Marketing, Planning en Finance om de commerciële doelen van de organisatie te ondersteunen en de juiste oplossing te vinden voor de klanten
- Je zorgt ervoor dat de afdeling blijft voldoen aan veranderende klantverwachtingen en bedrijfsvereisten
- Je beheert en verbetert continu de systemen, tools en processen die het Customer Service Departement ondersteunen
- Je borgt dat jouw Customer Service Departement de nodige relevante productinformatie krijgt en up-to-date blijft van de nieuwste productontwikkelingen
- Je identificeert opleidingsbehoeften en faciliteert trainingen en ontwikkelingsprogramma’s om de competenties en vaardigheden van het team te verbeteren
- Je bevordert een positieve teamcultuur waarin samenwerking en klantgerichtheid centraal staan
- Je blijft voortdurend op de hoogte van de laatste trends en innovaties binnen het vakgebied van Customer Service
- Je verzorgt de managementrapportering die gebaseerd is op commerciële en operationele gegevens en rapporteert aan de Service Director
Qui cherchons-nous ?
- Sterke leiderschap -en coachingvaardigheden
- Uitstekende communicatieve vaardigheden
- Kennis van het Nederlands en het Engels
- Sterke commerciële ingesteldheid
Que proposons-nous ?
- Een flexibele arbeidsregeling (glijdende uren) in een filevrije omgeving
- Mogelijkheid om van thuis uit te werken
- Boven op je 20 dagen verlof, 15 adv dagen
- Maaltijdcheques van 7,95€/dag
- Bedrijfswagen + tankkaart
- Je komt terecht in een gemotiveerd en performant team binnen een groeiende, innovatieve onderneming die internationaal actief is
- Bij de firma staat interne mobiliteit centraal. Elke werknemer krijgt de kans om via een persoonlijk opleidingsplan door te groeien binnen de organisatie
Compétences liées à la fonction
- Coordonner l'activité des commerciaux et leur apporter un appui technique
- Suivre et analyser les données d'activité du service ou de la structure et proposer des axes d'évolution
- Réaliser le suivi des clients grands comptes de la structure et analyser le potentiel de clients/prospects
- Réaliser la veille concurrentielle des produits (marché, prix, nouvelles tendances, ...)
- Représenter l'entreprise lors de salons, foires, expositions, ...
- Elaborer la stratégie commerciale de l'entreprise et définir les plans d'actions annuels (promotion des produits, marchés à investir, ...)
- Concevoir le circuit de l'information du service commercial (réunions, notes, directives, ...) et échanger des informations avec les commerciaux
- Elaborer et gérer les budgets
- Organiser la force commerciale de l'entreprise (déploiement du réseau, formations commerciales, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.